G27 + siedzenie

wrx

New member
Bez reklam
Witam.

Czy ktos ma, zna, uzywal takie ustrojstwo?

Playseats store Playseats white + logitech g27 Playseats store

evolution_white_g27.jpg


Mam nieodparte wrazenie, ze galka zmiany biegow jest w mocno nieergonomicznym miejscu, a rozwazam zakup owego zestawu.

Rozumiem, ze na PS3 wszystkie wyscigi z X360, oprocz Forza, sa dostepne, tak?
 
Ostatnia edycja:

mataman

New member
Bez reklam
Niedługo nawet wychodzi nowy ridge racer, lecz to juz będzie inna gra. Idą w stronę burnouta.

Co do g27 to wolałbym juz kupic jakiegoś Fanateca.
 

wrx

New member
Bez reklam
Niedługo nawet wychodzi nowy ridge racer, lecz to juz będzie inna gra. Idą w stronę burnouta.
Dla mnie Burnout, to byl syf, za to RR w 1995, to bylo cos, do spolki z Wipeout! ;)

Co do g27 to wolałbym juz kupic jakiegoś Fanateca.
Jakies uzasadnienie? Bo mnie sie wydawalo, ze G27 ma najlepsza opinie wsrod graczy...
PIEKNA kiera, btw!
Ej, czy ja dobrze widze, ze ona jest kompatybilna z X360 i PS3?!
Szkoda tylko, ze ta ktora jest, kosztuje 250EUR bez pedalow i biegow...
Robi sie drogo...

mataman, chcialem Ci podziekowac za tego Fanateca - to jest to, czego szukalem, jesli chodzi o stand.
Ale jesli chodzi o kiere i stand, to jest to MALO ekonomiczna opcja...rozwazam wlasnie.
 
Ostatnia edycja:

mataman

New member
Bez reklam
Fanatec ma lepszy force feedback i jest dokładniejszy. I jak słusznie zauważyłes jedna z wersji jest kompatybilna ze wszystkim, ps3, x360 i pc. Chyba lepiej troche dopłacić i miec uniwersalny sprzęt.
 

wrx

New member
Bez reklam
mataman, cos Ty ze mna zrobil!
Od napisania czegos o Fanatecu, ja caly czas siedze i dumam co zrobic!
A do tego, czytam rozne fora...

Nawet chcialem Ciebie zapytac o zdanie, co bys wybral, bo zastanawiam sie, czy nie odpuscic supportu X360 (forza)...

Do rzeczy.

Na pewno chce ich oryginalny stand (bede od razu przeliczal na PLN), ktory kosztuje 500 PLN.
Do wyboru pozostaja nastepujace opcje:
1. 911 Carrera Final Edition ze standem i standardowymi pedalami w komplecie + lopatki za 900 PLN (brak X360)
2. 911 GT2 + stand+shifter + std pedaly za 1850 PLN (jest X360)
3. 911 GT3 RS V2 Clubsport Edition ( Clubsport pedaly i alu lopatki w komplecie) + stand + shifter za 2000 PLN (brak X360)
4. 911 GT2 + stand+shifter + Clubsport pedaly za 2500 PLN

Co sadzisz o opcji:
1. cenowa rewelacja - dobra kiera i stand - tyle, ze nie obsluguje X360
2. platformowo najkorzystniej, ale moze lepiej zapomniec o wyscigach na X360 (choc FM3 i FM4...) i skupic sie na pkt. 1 lub:
3. chyba najwieksza rewelacja z racji tych pedalow (czy nie?)
4. czy jest sens doplacac 600 PLN do pedalow Clubsport, nie bedac HC graczem (z braku czasu)?

Wyraz swoja opinie, prosze!
 
Ostatnia edycja:

wrx

New member
Bez reklam
W nocy zamowilem:
GT2 + stand + pedaly CLubsport + shiftery ("tiptronic" i 6+1) - wszystko razem 2700 z przesylka.
A najlepsze jest to, ze to JUZ jest w drodze do mnie!

Chcialem cos takiego, jak wkleilem w 1 poscie, ale w sumie stwierdzilem, ze to jest zbytni klamot - wiadomo, nie bedzie tak sie fajnie siedzialo, ale jak skoncze grac, to moge to zlozyc, a fotel nie za bardzo...

Tak to wyglada w trybie Xbox:


Pedzie:


Lopatki:


:eek:k:

Dzieki mataman, ze mnie przekonales do multi-platformowej kiery!:krol:
 

arsenal

Moderator
VIP
Czyli na razie WRX będziesz miał najlepsze kółko i pedały dostępne na rynku. Ja natomiast trochę poczekam, odstawię G25 i zakupię to cacko późną jesienią:
csrelite.jpg

Fanatec CSR Elite. Technologia Directsensor zamiast paska, 120 watt forcefeedbacka( oj będzie rączki targało), całkowicie nowy shifter, obsługa X360 i PS3, możliwość podpięcia pedałów od G25/27. To cacko przebije chyba nawet T500RS.
 

wrx

New member
Bez reklam
Ja mysle, ze te kiery Fanatec przebijaja wszystko, z jednego powodu.
Supportu producenta, ktory slucha co ludzie do niego mowia - wystarczy poczytac zachwyty na forach, pisane do niejakiego "Tomasa".
Ludzie chcieli reczny - bedzie reczny, plakali, ze mocowanie skrzyni biegow jest zle - bedzie inne.
Co wiecej, firma ma polityke kompatybilnosci wstecz, a to juz zupelnie fajnie.
A Logitech, to monstrualna kompania, wiec robi bardziej masowke, a jakos wiele taniej to nie kosztuje...

Napisze wrazenia, ale ja jestem amator, wiec nie mam punktu odniesienia.:???:
 

wrx

New member
Bez reklam
Jestem po pierwszej sesji z GT5.
jestem zakochany w tej kierze i pedalach.
Mam ustawiony FF na minimum, a rece bola dosyc mocno ;).
Jedyny, powazny minus - lopatki zmiany biegow kreca sie z kiera, a to generuje problemy w zakretach.
 

Masta_J

Active member
Bez reklam
W samochodach, gdzie łopatki nie kręcą się razem z kierownicą są one bardzo duże żeby w każdym skręcie kierownicy można było zmienić bieg.
W tej kierze z tego co widziałem na zdjęciach są raczej niewielkie.

Pozdrawiam,
 

wrx

New member
Bez reklam
Masz racje.
Ponad 15 lat myslalem inaczej.
Ale jest jedno "ale" - sens ma tylko dobra kiera, jakis Fanatec lub Logitech G27, na przyklad.
Kiedys probowalem sie przesiasc i kupilem jakas budzetowa - od razu sie zniechecilem.
 
Do góry