Full HD czy 4K sporadyczne oglądanie zdjęć

skarżysko

New member
Byłem jeszcze dziś w sklepie bo jeszcze mnie kusiły tv sony i sprzedawca proponował KDL-55W755C kwota 2800 zł, będzie lepszy obraz niż w samsungu?, jest sens dokładać 650 zł. Na minus sony jest jeden pilot, z tego co czytałem na obywatelhd zawiesza się i restartuje. Mnogość aplikacji na androida mnie nie przekonuje.
W samsungu jest np klient? - youtube czy tvnplayer
Niby tv kupuję na dłuższy czas ale na pewno nie jestem w stanie przeznaczyć kwoty na zakup ponad 5 tyś zł.
pomyliłeś 2 z 3 lub to była cena z abonamentem orange.
 

adk11

New member
Tak, tak, pomyliłem się. Miało być 3800 zł. Zobaczę wątek o gw samsung. Dzięki

Z samsungiem to widzę jakaś kiszka jest w kwestii gwarancji, jakie modele polecacie fhd?
 
Ostatnia edycja:

rafcio76r

New member
Bez reklam
Obecnie praktycznie serwis każdego producenta potrafi sobie "polecieć z klientem w kulki", czy to Sony, Samsung, LG, Panasonic, Phlilips czy jeszcze inny. Pomyśl na logikę, jakby było tak, że w serwisie Samsunga jest tragedia a u innych producentów "całują klienta z reklamacją po rękach", to ludzie przestaliby kupować TV Samsunga, a jak się okazuje TV tej marki nadal sprzedaje się najwięcej.
 

Seizo

Active member
Bez reklam
Z samsungiem to widzę jakaś kiszka jest w kwestii gwarancji, jakie modele polecacie fhd?
A myślisz ze pozostali producenci wymieniają z pocałowaniem ręki? Z każdym trzeba się boksować bo bezczelnie Ci wmówią, że wszystko jest w normie. Za duży clouding. "Panie to nie jest wada a cecha telewizorów LED" usłyszysz od działów reklamacji. Zresztą nie ma się co dziwić. Postaw się w roli producenta. Gdyby to był twój interes to również spuszczałbyś ludzi na drzewo. Liczy się kasa. Dlatego właśnie trzeba się odwoływać od decyzji sklepu. Pierwotnie zawsze Cię zleją, bo tak jest to zaprgramowane. Chyba że wada jest na tyle istotna że uniemożliwia korzystania z tv (padła matryca, płyta główna)Ile jest osob które od momentu uzyskania negatywnej decyzji nie podejmują już zadnych innych kroków odwoławczych, nie mowiac już o zaskarżeniu do jednostek nadzorujących, a jedynie godzą się i przyjmują z żalem decyzje traktując to jako swoją porażkę.
 
Ostatnia edycja:

kaper.1981

Member
Bez reklam
ja miałem z serwisem samsunga kilka spotkań i nie powiem nic złego na jego temat wystarczy załozyc temat np uwaga serwis sony lub philipsa i zobaczymy ilu poszkodowanych sie odezwie ten temat to nie jest zaden wyznacznik jakosci usługi bo kazdy serwisant jest inny tak jest w kazdej dziedzinie usług.
 

slawko_23

New member
Bez reklam
Obecnie praktycznie serwis każdego producenta potrafi sobie "polecieć z klientem w kulki", czy to Sony, Samsung, LG, Panasonic, Phlilips czy jeszcze inny. Pomyśl na logikę, jakby było tak, że w serwisie Samsunga jest tragedia a u innych producentów "całują klienta z reklamacją po rękach", to ludzie przestaliby kupować TV Samsunga, a jak się okazuje TV tej marki nadal sprzedaje się najwięcej.
Tylko wiesz, klient nie kupuje tv z serwisu tylko że sklepu, gdzie zawsze jest dużo samsunga, gdzie ma on ładny obraz gdzie wsparcie marketingowe jest mega. W sklepie gdzie samsung ma naganiaczy, którzy wmawiają, że 3D jest super jak to lepiej kupić samsunga niż oleda.
Z tym 3D już skończyli, teraz to 4K.
P.S. A wiecie coś o znikających aplikacjach że smarta w serii F? Serwis 3D się kończy i Skype? Ponoć wyświetla się to ma tv przy włączeniu....
 

kaper.1981

Member
Bez reklam
Lcd i oled maja swoje wady a tak naprawdę to wolał bym kupic jednak js9500 niż jakiegoś tam niedopracowanego oleda .
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
Tylko wiesz, klient nie kupuje tv z serwisu tylko że sklepu, gdzie zawsze jest dużo samsunga, gdzie ma on ładny obraz gdzie wsparcie marketingowe jest mega. W sklepie gdzie samsung ma naganiaczy, którzy wmawiają, że 3D jest super jak to lepiej kupić samsunga niż oleda.
Z tym 3D już skończyli, teraz to 4K.
P.S. A wiecie coś o znikających aplikacjach że smarta w serii F? Serwis 3D się kończy i Skype? Ponoć wyświetla się to ma tv przy włączeniu....

Wszystko zależy od tego jak ktoś się zabiera do zakupu TV. Jeżeli ktoś nie ma pojęcia o telewizorach i nie orientuje się w poszczególnych modelach, to niestety zdany jest na los sprzedawców. Ja opinię sprzedawców mam w głębokim poważaniu, bo jak sobie wybieram TV, komuś z rodziny czy znajomym, to robię orientację na rynku czytając fachowe recenzje, testy oraz opinie użytkowników. Na koniec wizyta w sklepie i test kilku wybranych modeli na własnym materiale. Ta metoda selekcji TV jeszcze nigdy mnie nie zawiodła i nikt z rodziny czy znajomych nie narzekał na efekt pomocy w wyborze właściwego modelu wedle zgłaszanych potrzeb, wręcz przeciwnie :)
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Bez dwóch zdań lepiej kupić extra LCD za dobre pieniądze niż Oleda z jego przywarami. A nowe modele LCD które dopiero wchodzą to będzie dopiero extra klasa. Tak, 3D się kończy w nowych seriach.
 
Do góry