maximus600
New member
No niestety od wczoraj na moich dwóch Fboxach znowu błąd Netflix NW-6-404. Pewnie znowu Netflix zmienił zabezpieczenia. Nie no masakra jakaś to działa jak totolotek. zaraz piszę do serwisu. pozdrawiam
Czy poza problemami z Netflixem coś jeszcze nie działa tak jak powinno ? Bo jak coś to chętnie odkupie Boxa od któregoś "zirytowanego" użytkownika
Ja już pisałem. Ale gdzieś wynalazłem posta, gdzie ktoś zainstalował starszą wersję Netfliksa z APKMirror. Zainstalowałem 5.1.4, bo ta na pewno działała. Odpaliłem, zalogowałem się i voila! Do pierwszego wyłączenia FBoxa. Po włączeniu znów błąd. Wykasowałem dane i cache aplikacji Netfliksa, odpaliłem, zalogowałem się - znów działa. Już teraz nie bardzo mam czas testować dalej, wieczorkiem znów popróbuję.
Nie będę się upierał, ale IMHO to jednak wina Netfliksa, który co chwilę kombinuje coś z DRM mając w poważaniu użytkowników sprzętu nie pochodzącego od gigantów branży. Chcesz sobie oglądać nasze materiały na dużym ekranie - kup TV $2000 albo Shielda za $300. Na TV mnie nie stać, Shielda nie chcę, bo ma aktywne chłodzenie. Łapy opadają.
Tak łatwo się nie poddamCzy poza problemami z Netflixem coś jeszcze nie działa tak jak powinno ? Bo jak coś to chętnie odkupie Boxa od któregoś "zirytowanego" użytkownika
Ja już pisałem. Ale gdzieś wynalazłem posta, gdzie ktoś zainstalował starszą wersję Netfliksa z APKMirror. Zainstalowałem 5.1.4, bo ta na pewno działała. Odpaliłem, zalogowałem się i voila! Do pierwszego wyłączenia FBoxa. Po włączeniu znów błąd. Wykasowałem dane i cache aplikacji Netfliksa, odpaliłem, zalogowałem się - znów działa. Już teraz nie bardzo mam czas testować dalej, wieczorkiem znów popróbuję.
Nie będę się upierał, ale IMHO to jednak wina Netfliksa, który co chwilę kombinuje coś z DRM mając w poważaniu użytkowników sprzętu nie pochodzącego od gigantów branży. Chcesz sobie oglądać nasze materiały na dużym ekranie - kup TV $2000 albo Shielda za $300. Na TV mnie nie stać, Shielda nie chcę, bo ma aktywne chłodzenie. Łapy opadają.
Przetestuje i dam znac.
No to czekamy, ja także napisałem. Im więcej ludzi napisze tym szybciej zrobią fix. Piszcie: Kontakt - automatyka domowa Ferguson Digital
No ale nie ma na tej stronie 5.1.4. jest tylko 5.4.1 i nie wiem czy autor się pomylił czy ma być 5.4.1
Mój błąd, oczywiście 5.4.1. Przepraszam wszystkich.Kolego serdeczna prośba. Czy mógłbyś podrzucić linka skąd to pobrać ? Znalazłem na tej stronce tylko wersje 5.4.1 natomiast 5.1.4 brak. Czy pomyliłeś się w swoim poście czy źle szukam? Bardzo proszę. pozdrawiam
Odkąd udało mi się uruchomić ver. 5.4.1 nie wyłączałem Netfliksa. Chodzi do tej pory. Ale wystarczyło zamknąć aplikację i już po ponownym uruchomieniu wywalało błąd. Nie rozumiem zupełnie w czym rzecz.
Raczej wtorek/środa. Ale nie byłbym zaskoczony, gdyby stało się to już dziś. Jednocześnie człowiek od marketingu Fergusona, który prowadzi bloga jest już mocno poirytowany działaniem a raczej niedziałaniem Netfliksa na FBoxie. FBox początki miał piękne, do dopracowania pozostał w zasadzie tylko Chromecast który bardziej nie działa iż działa. Wszystko śmigało jak trzeba i w zasadzie prócz N oraz wspomnianego Chromecasta śmiga - ja to pudełko kupiłem dla KODI. Netflix miał być miłym dodatkiem, bo już mogłem sobie oglądać na PS3 (tyko ten wiatrak piekielny i zauważalnie gorszy obraz...). FBox jest mały, dyskretny, nie wadzi nikomu. Oprócz krwawemu N na białym tle. Koleś powiedział: "Tak dłużej nie może być." Mam nadzieję, że te słowa nie zostaną puszczone na wiatr i Fergusonowi uda się jakoś dogadać z N albo go przechytrzyć na dłuższy czas. Wolałbym to pierwsze,choć już rozmyślam nad amazonowskim Fire Sticku oficjalnie namaszczonym przez wielkie czerwone N. Pytanie tylko, czy można go wetknąć bezpośrednio w wejściowe gniazdo HDMI w amplitunerze, bo moje TV chyba nie posada ARC (plazma Panasonica g20 42"). Jeśli tak, to jeszcze bardziej będę rozmyślał.(...) Cóż czekamy do jutra...