W/g mojej wiedzy technicy Fergusona na razie bezskutecznie walczą z próbą uruchomienia Chromecasta. Podobno działa z jakichś LG a z innych modeli telefonów już nie. Niestety nie ma co liczyć na szybkie rozwiązanie.a co z funkcją Chromcast, tak szczerze to kupiłem to urządzenie żeby zastąpić Chromcast, a tutaj nie działa i lipa
He he dostałem specjalny soft z serwisu i Netflix wreszcie ruszył. Było widać jak path się instaluje. Ale to tylko na specjalnym sofcie. Mogę podać linki jutro jak ktoś też ma problemy...
Kolego maximus600. Mozesz wrzucic gdzies ten soft, np. na gdrive i zapodac link. Mam problem z Neflixem po ostatniej aktualizacji oprogramowania. Przed aktualizacja bylo wszystko OK i Netflix dzialal. Po aktualizacji wywala mi Błąd serwisu Netflix NW-6-404.
Moja wersja systemu to 20181008.130951.
Mysle ze moze sie przydac na przyszlosc
Instalacja ponownie full.
Restart i ciesz sie boxem jak Ja
hej,
temat chyba jest trudniejszy , bo przyszedłem do domu i teraz też mi Netflix nie dziala.
któregoś razu zaczne zliczac ile czasu nie moge uzywać konkretnych aplikacji , kóre Fbox oferuje i chyba zadziałam u producenta aby mi zwrocili kase albo do rzecznika praw konsumenta - bo wiecej nie ma tego za co sie zapłaciło niż jest..
pzdr
Pomogło odinstalowanie i ponowne zainstalowanie aplikacji z Google Play. Na jak długo to pomoże - nie wiadomo. Bardzo polubiłem to pudełko, ale częste problemy z Netfliksem zaczynają mnie irytować.
Bardziej tu jednak upatruję winę Netfliksa niz Fergusona. Jak kupiłem urządzenia ma samym początku lipca do września nie było żadnych kłopotów mimo, że soft się aktualizował na początku sierpnia. Masowy problem zaczął się we wrześniu bez jakiejkolwiek aktualizacji. Jednego dnia Netflix działał a następnego już nie.