Możesz podać sklep, z którego kupiłeś?
Avans.pl kupiłem przez Allegro
Dlatego gorąco zachęcam użytkowników Fbox do przesiadki i NIE aktualizowania Mi Boxa do ATV9 bo to właśnie na tej wersji systemu jest cała masa problemów. pozdrawiam
A da się wyłączyć autoupdate? U mnie pojawiło się info o aktualizacji, ale wyszedłem z niego - ikonka jest widoczna, ale do tej pory się samo nie zaktualizowało.
W opcjach na temat wyłączenia autoupdate też nic nie widzę. Żebym mi się kiedyś w nocy ta aktualizacja sama nie zrobiła
Na ATV9 trzeba poczekać, aż Xiaomi ogarnie błędy.
Ferguson liczy, że nieświadome osoby się dadzą nabrać na tą ich aktualizacje a tak na prawdę oni wyrzucili kompletnie Netflixa w wersji Android TV, na którą nie mają certyfikatów a wrzucili wersję tabletową, którą się beznadziejnie obsługuje i jakość to chyba max 720p. Część ludzi się nabierze, część machnie ręką a jakiś odsetek odda tego Boxa z tytułu rękojmi. I tak się jakoś "byznes" kręci.
I pewnie dokładnie o to chodzi.
Liczą, że z pewnie 80-90% osób nie zareklamuje tego z tytułu rękojmi u sprzedawcy. I się dalej będzie całość kręcić.
I oczywiście ciekawe czy po dobroci będą te reklamacje uznawać, czy się będzie trzeba boksować (będą liczyć na to, że znowu jakiś % osób odpadnie, gdy będzie trzeba składać odwołanie od reklamacji, informować Miejskiego Rzecznika Konsumentów, złożyć pozew do sądu).
Ja to przechodziłem z TV Samusunga (bubel z serii "H6000"), gdy dopiero w trakcie interwencji Miejskiego Rzecznika Konsumentów zaakceptowali istnienie wady i braku możliwości jej naprawienia i przyjęli zwrot TV.