Mam telewizję NC+ (Dekoder wifi premium box - najnowszy model) podłączony do UE65HU7500. Problem polega na ty że po jakimś czasie oglądania i przełączeniu np na inny kanał dźwięk nie zgrywa się z obrazem. Pomaga wyłaczenie i włączenie dekodera lub włą/wyłącz TV (na TV naziemnej jest ok). Po kontakcie z infolinią NC+ dostałem informację że jest to niemożliwe ze względu na sygnał jaki przesyłaja czy jakoś tak natomiast serwis samsunga stwierdził że jeśli usterka występuje sporadycznie to pewnie jej nie wykryją... Mam pytanie co może być przyczyną takiej usterki i kogo mam atakować z związku z tym
nie chciałbym oddawać TV do naprawy jak nie bedę miał pewności że to TV jest winny. Nie wiem jak to sprawdzić aby wykluczyć TV, dekoder NC+ a może kabel HDMI (QED) ? A może ktoś się spotkał z taką usterką? Proszę o pomoc