Dziwne zachowanie kanałów - Philips PFL 5007k/12

Mark_G

New member
Witam, to właściwie taka "ostatnia deska". Jestem już po rozmowach z pomocą techniczną Philipsa ale niestety bez rezultatu. Z przeszukiwania internetu też niewiele wychodzi. Może ktoś z forumowiczów ma/miał podobne historie?
Telewizor podłączony do cyfrowej sieci kablowej. Na początku wszystko ok, poprawnie wyszukał kanały i poprawnie je wyświetla. Z czasem niestety kilka kanałów z ponad 100 przestało być wyświetlane. Telewizor je "widzi" ale ekran pozostaje czarny - brak jakichkolwiek komunikatów. Jakość sygnału i siła są ok, nie podaje informacji o kodekach. Co ciekawsze kanały należą do różnych pakietów. Przykładowo z 8 kanałów w 1 paczce 7 jest wyświetlanych poprawnie a jeden nie. :(
Jak już pisałem w Philipsie rozłożyli ręce, w kablówce również (to jest mała lokalna sieć i chyba tylko ja mam taki problem). Podsumowując. Wg Philipsa nie jest to wina TV, wg. operatora sieci nie jest to wina kablówki... wychodzi na to, że to zależy od pogody, ceny jaj albo jeszcze czegoś innego :/
Jesli ktoś spotkał się z podobnym problemem bądź ma jakieś porady to bardzo prosze...

Albo może jakieś sugestie gdzie szukać rozwiązania?
 
Ostatnia edycja:

DaRcO

Banned
Hmm, zastanawiający problem.
W opisach aktualizacji oprogramowania pisze że np; naprawiono problem gubienia kanałów satelitarnych, ale tylko na rynku niemieckim.
Zjawisko utraty obrazu i dźwięku występuje też, gdy kanał na transponderze propagowany jest z mniejszą mocą, lub z silną kompresją. Jakość i siła sygnału w odbiorniku ma na to wpływ, ale u Ciebie niby jest ok. U mnie w kablówce UPC jak podłączyłem tv do gniazdka kilkoma tymczasowymi, krótkimi przewodami, to kilka kanałów wcześniej wyszukanych (na krótko przy gniazdku) i chodzących też zniknęło, ale u mnie wyświetla się nazwa i niebieska plansza z mediabox, informująca komunikatem "sprawdź poprawność podłączenia przewodu sygnałowego" czy jakoś tak. Nie chodzi wtedy też na żadnym kanale teletekst, ustawianie ulubionych, usługi.

Musisz wykluczyć na pewniaka, że to nie Twoja domowa instalacja kablowa jest problemem?
 
Do góry