Dziwna plama na 1 dniowym Philips 55PFL6007

szybal

Banned
Ja też miałem podobnie pionowy biały żółty pasek szerokość milimetr wymienili matryce bez żadnego ale jeżeli chodzi o serwis to się nie martw ja miałem wymienione dwa 9706 w jednym szare kropki a w następnym pionowe pasy nastepnie dostałem 8007 po miesiącu piksele wymieniona matryca wszystko zalatwione sprawnie i bardzo profesjonalne jak po prosisz dostaniesz tv zastępczy.
 

FFooXX5

Klub HDTV.com.pl
VIP
czytając o tych różnych plamkach i paskach, to wczoraj aż przetestowałem swój pod tym kątem, sprawdzałem na białym tle i na innych, czy coś u mnie jest dziwnego, ale na szczęście jest wszystko dobrze, idealna powierzchnia bez radnych plamek czy przebarwień (ufff)
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
He,he dlatego lepiej nie czytać i się cieszyć tym co jest. Czytając na necie takie tematy, człowiek zawsze coś znajdzie i się czegoś dopatrzy, a później przez resztę dnia wk...y chodzi:)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Toxias

New member
Zadzwoniłem do Philipsa.
Pani Aleksandra powiedziała mi: Skoro kupił Pan telewizor w piątek to sklep ma obowiązek wymienić wadliwy sprzęt w ciągu 7 dni - co okazało się ściemą, bo podziękowałem Pani Aleksandrze rozłączyłem się i zadzwoniłem na infolinie RTV AGD bo oczywiście do tego sklepu w którym kupowałem bezpośrednio nie da się zadzwonić.
Na infolini dowiedziałem się, że taki przepis może był ale 19 lat temu, a na dzień dzisiejszy to klient może pocałować się w dupę i zadzwonić do autoryzowanego serwisu ponownie. Zadzwoniłem w takim razie do Philipsa, okazuje się że do reklamacji będę potrzebował kartę gwarancyjna :D o i bardzo mi miło, że akurat RTV AGD takowych nie dodaje do TV.
Serwis ma do mnie przyjechać w Czwartek i będzie wymagał ode mnie podbitej karty gwarancyjnej i dowodu zakupu.
Po kolejnym miłym telefonie do RTV AGD okazuje się, że i owszem oni z miłą chęcią wysyłają karty gwarancyjne pocztą, bo nie mieli czasu dorzucić jej od razu do produktu, ale wysyłają je tylko we wtorki-SYLWESTER DZIEŃ WOLNY i w czwartki-DZIEŃ WIZYTY SERWISU :D - Także serwis przyjedzie ja nie będę miał karty i pewnie jeszcze mnie obciążą kosztami dojazdu :D Nigdy Więcej RTV AGD


PS. Kolejne spostrzeżenie PHILIPS vs STARA BRAVIA

Philips ma błyszczącą powłokę odbijającą wszelkie źródełka światła - Bravia matowa miód na moje oczy, brak odbić i blasków
 
Ostatnia edycja:

FFooXX5

Klub HDTV.com.pl
VIP
trzeba było kupić u kikiego i było by bez kwiatków hehe:p

krzysiek1980 dokładnie tak jak mówisz :), forum to fajna sprawa i potrafi pomóc i doradzić, ale i potrafi nieźle wku......, i zrobić niezłą kołomyje w mózgu :). O wielu problemach bym nawet nie wiedział i ich nie zauważył gdybym o nich nie przeczytał. Wiem jedno, oglądają wczoraj nowego batmana, na swoim jeszcze w miarę nowym tv i kinie rozkręconym do -30, byłem zadowolony pod każdym względem, wręcz zachwycony i tak sobie mówię czego tu się dociekać, doszukiwać skoro wszystko jest z moim sprzętem dobrze i daje mi kupę frajdy z oglądania :)
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Zadzwoniłem do Philipsa.
Pani Aleksandra powiedziała mi: Skoro kupił Pan telewizor w piątek to sklep ma obowiązek wymienić wadliwy sprzęt w ciągu 7 dni - co okazało się ściemą, bo podziękowałem Pani Aleksandrze rozłączyłem się i zadzwoniłem na infolinie RTV AGD bo oczywiście do tego sklepu w którym kupowałem bezpośrednio nie da się zadzwonić.
Na infolini dowiedziałem się, że taki przepis może był ale 19 lat temu, a na dzień dzisiejszy to klient może pocałować się w dupę i zadzwonić do autoryzowanego serwisu ponownie. Zadzwoniłem w takim razie do Philipsa, okazuje się że do reklamacji będę potrzebował kartę gwarancyjna :D o i bardzo mi miło, że akurat RTV AGD takowych nie dodaje do TV.
Serwis ma do mnie przyjechać w Czwartek i będzie wymagał ode mnie podbitej karty gwarancyjnej i dowodu zakupu.
Po kolejnym miłym telefonie do RTV AGD okazuje się, że i owszem oni z miłą chęcią wysyłają karty gwarancyjne pocztą, bo nie mieli czasu dorzucić jej od razu do produktu, ale wysyłają je tylko we wtorki-SYLWESTER DZIEŃ WOLNY i w czwartki-DZIEŃ WIZYTY SERWISU :D - Także serwis przyjedzie ja nie będę miał karty i pewnie jeszcze mnie obciążą kosztami dojazdu :D Nigdy Więcej RTV AGD


PS. Kolejne spostrzeżenie PHILIPS vs STARA BRAVIA

Philips ma błyszczącą powłokę odbijającą wszelkie źródełka światła - Bravia matowa miód na moje oczy, brak odbić i blasków

Piszesz tutaj o braku karty gwarancyjnej. Ja spotkałem się z taką sytuacją, i to już parokrotnie że karta owszem jest ale czysta. Ani numerów seryjnych czy innych danych, ani pieczątki, a jak się spytałem czemu karta nie jest podbita to oni "Niech pan wpadnie któregoś dnia, albo jakby coś się działo to podbijemy". Więc dziwi mnie czemu na miejscu tego nie robią?
 

FFooXX5

Klub HDTV.com.pl
VIP
ba chwyt, nie podbiją nie wypiszą bo nie ma czasu, a potem coś się dzieje to Ci powiedzą "spadaj dziadu" i mają roczki czyste. W tych marketach tak robią. Albo Ci powiedzą niech pan się zgłosi w ciągu 2 tygodni do podbicia gwarancji. Człowiek po takim czasie często zapomina, a jak sobie przypomni to się okazuje że już te 2 tygodnie minęły i dupa blada. I słowa "to Pan nie wiedział że trzeba tego dopilnować". teraz to i tak się teraz to trochę poprawiło, ale kiedyś to już w ogóle była z tym lipa. Coś kupując to trzeba od razu klienta za mordę hehe i wypisuj co powinieneś
 

FFooXX5

Klub HDTV.com.pl
VIP
PS. Kolejne spostrzeżenie PHILIPS vs STARA BRAVIA

Philips ma błyszczącą powłokę odbijającą wszelkie źródełka światła - Bravia matowa miód na moje oczy, brak odbić i blasków

To kupowałeś tv nie zapoznając się wcześniej z nim nie czytając, nie testując i nie macając? że teraz dopiero zauważasz różnice. Co do tego jaka jest matryca czy błysk czy mat to powinno się określić wcześniej co jest dla mnie lepsze i czy błysk będzie przeszkadzał. Tu raczej powinieneś winić siebie a nie tv:p
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Nie znam się na TV, ale są jakieś jeszcze różnice między matową matrycą a błyszczącą?, bo jeśli tylko chodzi o odbijanie światła to bez względu na warunki zawsze by było lepiej brać matową. Niezależnie czy mamy słoneczny pokój czy nie. Chyba że sa jakieś plusy błyszczącej?
 

Toxias

New member
Nie oglądałem TV przyznaje sie. Interesowały mnie tylko opinie o nim z tego forum - po to też się zarejestrowałem an forum. Dla mnie najważniejsze było PASYWNE 3D i 55 Cali.
 

FFooXX5

Klub HDTV.com.pl
VIP
błyszcząca ogólnie z tego co wiem, wyczytałem i sam spostrzegłem to matryce pół mat i połysk, sprawiają że obraz jest ładniejszy, lepsze kolory, ostrość. armanig wie na pewno więcej na ten temat. jak ktoś ma dość ciemne pomieszczenie, ogląda w ciemnościach i jeśli nie ma światła emitowanego bezpośrednio na matryce to błyszcząca sprawdza się jak najbardziej. Ja mam okno padające na tv, jeśli jest na dworze pochmurno dość ciemno tak jak teraz to przy włączonym tv nie denerwują mnie odbicia, jak coś to zasuwam roletę i po kłopocie. Posiadam matowy monitor, dla mnie monitor lepiej się sprawdza matowy, ale jak pada na niego światło to i tak powstaje taka dziwna mara, czasami nic nie widać, albo jest wszystko blade, tylko tyle że odbicie nie wali po oczach, ale jakość obrazu na plus w lustrze:)
 

jędrzejj 1957

Active member
Bez reklam
Toxias miałem z nimi (sklep) podobną przeprawę , u mnie był brak karty gwarancyjnej w Blu ray. Zabrałem ze sobą fakturę oraz nr.zamówienia i w jednym z ich sklepów stacjonarnych otrzymałem kartę gwarancyjną , oczywiście ;podbitą;. Infolinia tego sklepu szczególnie dział gwarancyjny to tragedia.
 

Tika

New member
Bez reklam
W większości sklepów panuje zasada aby sprzedać a reszta nieważna, a potem problemy z serwisem, gwarancją itd.
a z tymi kartami gwarancyjnymi, to już cofają się w rozwoju,
w UK krat gwarancyjnych nikt nie podbija i nikt od nikogo ich nie wymaga, przecież każdy sprzęt ma numer seryjny i na jego podstawie powinno odbywać się serwisowanie, dowód zakupu może jedynie służyć do weryfikacji daty zakupu jeśli ta znacząco odbiega od daty produkcji
 

Toxias

New member
Czy ten Philips w ogóle czyta jakieś napisy jakiś format napisów z USB czy żadnych nie czyta? Polskich pewnie nie ma takiej opcji
 

dune2

New member
Bez reklam
A po kiego komu karta gwarancyjna ? Niezgodnosc towaru z umowa to 2 lata a wiec tyle co gwarancja.Wymagaj od sklepu zalatwienia sprawy bo te dziady z euro agd se w kulki leca.
 

FFooXX5

Klub HDTV.com.pl
VIP
świat pełen jest pasztetów :), trzeba kupować u kogoś pewnego kto sprawdzi wszystko przed wysyłką i po kłopocie
 

Toxias

New member
Zgłoszenie do Philipsa złożyłem 31 grudnia - MIK RADOM odebrał ode mnie PHILIPSA 8 stycznia o 19 - Pan zabierający telewizor powiedział "bardzo dziwna ta plama i że pierwszy raz się z taką spotyka. Najprawdopodobniej będziemy musieli zamówić nową matrycę z Holandii i naprawa trochę potrwa, 2 tygodnie lekko."

w serwisie po RMA na razie pisze Transport

Czekam
 

Toxias

New member
Uspokoiła mnie wiadomość treści:
"
Status naprawy: czeka na cześci
Data rejestracji: 2012-12-31 10:39:06
Data przyjęcia: 2013-01-11
Opis naprawy: *PHI2288/ 2 CZEKA NA EKRAN
"

Moje pytanie brzmi czy po wymianie takiego ekranu TV nie będzie rozklekotany? Źle spasowany ramka niedochodząca jeszcze gorzej niż w seryjnym? Albo coś latać w środku morze?
 
Do góry