dział utrzymania klienta Aster

Emiliusz

New member
Witam,
wie ktoś w jaki sposób można skontaktować się z działem utrzymania klienta Aster (Warszawa)?
telefon, e-mail, cokolwiek
z góry dziękuję za pomoc :)
 

kazikw1

New member
Ja znam sposób 100% skuteczny (praktykuję od 5-ciu lat). Jak kończy się aneks do Umowy zapewniający specjalne warunki - wysyłam z zachowaniem 45-ciu dniowego okresu wypowiedzenia (czyli 2 miesiące wcześniej, żeby zdążyło dojść) WYPOWIEDZENIE Z DNIEM ... ZA OKREŚLONYM W UMOWIE OKRESIE WYPOWIEDZENIA. Tydzień później dzwonią i proponują aneks na 2 lata i obniżenie abonamentu o 40% (teraz mam 5MB/10MB + TV analog za 78 pln/m-c i innej w budynku kablówki nie ma; cennikowo dla nowych jest 120 pln/m-c a bez promocji 180)
;) bez obaw i powodzenia ;)
nie zapomnij podać numeru telefonu na wypowiedzeniu
 

Emiliusz

New member
Ja znam sposób 100% skuteczny (praktykuję od 5-ciu lat). Jak kończy się aneks do Umowy zapewniający specjalne warunki - wysyłam z zachowaniem 45-ciu dniowego okresu wypowiedzenia (czyli 2 miesiące wcześniej, żeby zdążyło dojść) WYPOWIEDZENIE Z DNIEM ... ZA OKREŚLONYM W UMOWIE OKRESIE WYPOWIEDZENIA. Tydzień później dzwonią i proponują aneks na 2 lata i obniżenie abonamentu o 40% (teraz mam 5MB/10MB + TV analog za 78 pln/m-c i innej w budynku kablówki nie ma; cennikowo dla nowych jest 120 pln/m-c a bez promocji 180)
;) bez obaw i powodzenia ;)
nie zapomnij podać numeru telefonu na wypowiedzeniu

widzisz, problem polega na tym, że taki telefon już miałem ale przez to, że na bloku mam trzech operatorów a zadzwonili z zaskoczenia, nie podjąłem wtedy decyzji. Po głębszym zastanowieniu się i rozważeniu różnych opcji chętnie skontaktowałbym się z nimi jeszcze raz :)
ale dziękuję za dobre chęci :)
 

Antek2

New member
Nie wiem, czy jest już po sprawie, ale może moja sugestia przyda się innym. Pomijając to, że z każdą sprawą można się zwrócić do BOK. Oprócz oferty szeroko reklamowanej kablówki mają też swoich przedstawicieli, których oferta jest dużo korzystniejsza niż standardowa, ale tylko dla nowych klientów. Skorzystanie z niej wymaga zrobienia dodatkowego kroku, czyli wypowiedzenia dotychczasowej umowy. Nie wiem co Ci oferowano, ale to czym się chwali kazikw1 to jest straszne zdzierstwo, jeżeli ma się alternatywę w postaci Vectry (on nie ma). Np. w Vectrze (pewnie masz) Pakiet Złoty cyfrowy (89kanałów chyba) 2 w HD + net 16/24 Mb 1Mb wysyłanie -na 2 lata średnio za 70,76 miesięcznie. Są też małe kablówki lokalne jak np. JMDI u mnie (118 kanałów cyfrowo + net 18/36 2Mb wysyłanie - za 77zł (umowa 18 mies.). trzeba pytać o ofertę u przedstawicieli.
 
Ostatnia edycja:
Do góry