Cześć wszystkim!
Chciałbym w moim leciwym już telewizorze Samsung LE40C650 uruchomić funkcję nagrywania (PVR).
Przeczytałem na forach (tu i SamyGo), że można tego dokonać z poziomu menu serwisowego.
Sprawdzałem i w moim wypadku nie ma takiej opcji. Obstawiam, że problemem jest zbyt wysoki firmware, który zainstalowałem.
Obecnie posiadam v3015 T-VALDEUC.
Mam dwa pytania:
Druga sprawa:
Kiedy przechodzę z pilota na Content -> Internet@TV pokazuje mi się komunikat, że powinienem się połączyć z internetem, żeby w pełni korzystać (itd...).
Kiedyś w tym miejscu miałem poinstalowane różne aplikacje - teraz mogę tylko kliknąć Enter i próbować połączyć się z Internet@TV.
Kiedy wciskam Enter pojawia się ekran oczekiwania z kolorowymi ikonami i tyle. Po kilkunastu sekundach telewizor wraca do zwykłej telewizji (wyświetlanie kanałów naziemnych).
Dodam, że telewizor jest połączony z internetem za pomocą karty WiFi - wszystkie testy przechodzi OK.
Na forach czytałem, że problem może leżeć w ustawieniach IP telewizora (próbowałem i automatyczne i statyczne IP) lub w ustawianiach zegara (tez ustawiałem ręcznie lub auto) - niestety bez rezultatu.
Czy to może też być problem firmware?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc!
Chciałbym w moim leciwym już telewizorze Samsung LE40C650 uruchomić funkcję nagrywania (PVR).
Przeczytałem na forach (tu i SamyGo), że można tego dokonać z poziomu menu serwisowego.
Sprawdzałem i w moim wypadku nie ma takiej opcji. Obstawiam, że problemem jest zbyt wysoki firmware, który zainstalowałem.
Obecnie posiadam v3015 T-VALDEUC.
Mam dwa pytania:
- Jaki firmware powinienem pobrać i zainstalować w moim TV? (udało mi się znaleźć 1016, ale z trudem, bo większość linków dostępnych na forach już dawno wygasło)
- Jak powinienem przeprowadzić downgrade? (Próbowałem tego manuala: https://wiki.samygo.tv/index.php?title=How_to_downgrade_T-VALDEUC_firmware ale linki do pobrania pliku, o którym piszą, już wygasły)
Druga sprawa:
Kiedy przechodzę z pilota na Content -> Internet@TV pokazuje mi się komunikat, że powinienem się połączyć z internetem, żeby w pełni korzystać (itd...).
Kiedyś w tym miejscu miałem poinstalowane różne aplikacje - teraz mogę tylko kliknąć Enter i próbować połączyć się z Internet@TV.
Kiedy wciskam Enter pojawia się ekran oczekiwania z kolorowymi ikonami i tyle. Po kilkunastu sekundach telewizor wraca do zwykłej telewizji (wyświetlanie kanałów naziemnych).
Dodam, że telewizor jest połączony z internetem za pomocą karty WiFi - wszystkie testy przechodzi OK.
Na forach czytałem, że problem może leżeć w ustawieniach IP telewizora (próbowałem i automatyczne i statyczne IP) lub w ustawianiach zegara (tez ustawiałem ręcznie lub auto) - niestety bez rezultatu.
Czy to może też być problem firmware?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc!