Długi czas serwisu CD-ka Harmana

cuba1986pl

New member
Witam,
w zeszłym roku zakupiłem w sklepie internetowym odtwarzacz CD firmy HARMAN KARDON. Niestety jako, że był niesprawny musiałem odesłać go do serwisu.

I teraz mam do Was pytanie - po jakim czasie powinienem dostać naprawiony sprzęt?

Oto fragment korespondencji mailowej ze sklepem internetowym:

"Produkt dotarł do nas dnia 14.01.10 i został przekazany na naprawę
gwarancyjną."

"Naprawa gwarancyjna może potrwać ok 4-6 tygodni zależnie od marki,
centrum serwisowego i stopnia skomplikowania naprawy."

Jest 2 marca, a sprzętu dalej nie otrzymałem ...

Pozdrawiam, Kuba
 

blackninja

ninja
Pomagam
VIP
Z tego co wynika to kupiłeś odtwarzacz Harmana bez polskiej gwarancji, sklep będzie kombinował i wydłużał jak tylko możliwe.
Produkty od polskiego dystrybutora są naprawiany w ciągu ~14dni roboczych, często także sklep wymienia produkt na nowy jak ten okaże się niesprawny od razu po zakupie.
 

cuba1986pl

New member
Witam


--------------------------

Harman-Kardon

Naprawa gwarancyjna realizowana jest wyłącznie w centrum serwisowym redcoon Polska sp. z o.o. na zasadzie door to door.

Okres gwarancyjny :

24 miesiące

--------------------------

Pozdrawiam, Kuba
 

blackninja

ninja
Pomagam
VIP
Te centrum serwisowe to magazyn do przetrzymywania sprzętu :) . W Polsce mamy jeden serwis centralny Harman Kardon i znajduje się w Katowicach.

Myślę, że powinieneś zmienić swoje roszczenia dotyczące sklepu redcoon z gwarancyjnych które sami zasugerowali na odstąpienie od umowy kupna sprzedaży. Zwrot gotówki i zakup w/w odtwarzacza w dobrym sklepie specjalistycznym.
 

cuba1986pl

New member
Hmm, w takim razie napiszę im maila, że jeśli nie otrzymam sprzętu do końca tygodnia, to mam mieć kasę na koncie i tyle.

Ehh, jestem z Katowic, więc w sumie, to sam im moglem ten sprzęt zanieść do naprawy, jeśli gwarancja byłaby od HK ...
 

cuba1986pl

New member
Mail z dzisiejszego poranka:

"Najmocniej przepraszamy w imieniu serwisu że naprawa trwa tak długo .
W dniu dzisiejszym wyślemy zapytanie do serwisu .
Gdy otrzymamy odpowiedź przekażemy ją również Panu .
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt .
Życzymy miłego dnia . "



Czyli standardowe teksty.

Ale nagle się okazało, że (info od kuriera UPS)

"Państwa zamówienie jest gotowe do wysyłki."


Na marginesie - w między czasie przeprowadziłem się z Katowic do Chorzowa i tak jak przy odbiorze sprzętu ode mnie, ponownie skierowano kuriera pod stary adres :/


Update

Po moim mailu do sklepu internetowego, że ponownie wysłali kuriera pod zły adres, pracownik sklepu poprawił dane adresowe ...
 
Ostatnia edycja:

cuba1986pl

New member
Witam ponownie.

Jak już wcześniej wspomniałem, po kolejnym mailu do sklepu o złym adresie do wysyłki dostałem odpowiedź, że zaktualizowano je na prawidłowe - niestety tak się nie stało. Na szczęście znajomy odebrał wczoraj przesyłkę, zatem jakoś to przeżyję ...

Ale najważniejsze jest przecież to, czy sprzęt jest naprawiony.

Ogólnie odtwarzacz ma/miał 2 wady - pierwsza, to problem z odczytem płyt - zacinał się na chwilę, bądź całkowicie - "mielił" płytę, po czym wyskakiwał błąd. Czasem w ogóle nie "widział" płyty w napędzie. Nie miałem dużo czasu, ale na tyle co sprawdziłem, wydaje się, że teraz jest już OK, choć pierwszy raz (wczoraj wieczorem), jak go włączyłem na samym początku wystąpiło kilka razy zacięcie płyty. Na szczęście dziś nie było żadnych problemów, ale oczywiście będę intensywnie sprawdzał, czy sprzęt faktycznie jest sprawny.

Druga wada, w sumie mało istotna (ale taka rzecz w sprzęcie za tą cenę nie ma prawa występować), to odstająca listewka na tacce na płytę - to niestety nie zostało poprawione i dalej delikatnie odstaje.

Aha – w przesyłce zabrakło faktury ze sprzedaży, jaką musiałem odesłać do sklepu, na szczęście była to kopia. Dostałem wykaz czynności, jakie wykonano przy naprawie, później wkleję jego skan, jeśli ktoś byłby zainteresowany.

Sprzęt był naprawiany w Niemczech.

Przypomnę, jeszcze jeden fakt:

"Produkt dotarł do nas dnia 14.01.10 i został przekazany na naprawę gwarancyjną."

A na karcie z serwisu jest data przyjęcia 10.02.10 – czyli sprzęt prawie miesiąc „szedł” do serwisu w Niemczech … Pozostawię to bez komentarza
 

burnout87

New member
Ciesz się że nic nie oddawałeś do Panasonica, oj ciesz się...
Do tej pory nie mam TV. Pytanie tylko, skoro nic przy nim nie robią to czemu do tej pory mi go nie odesłali?
 

cuba1986pl

New member
Witam,
niestety znów jest ten sam problem. Jest jakaś szansa o zwrot pieniędzy za CD, czy znów muszę wysyłać go do serwisu i czekać 2 miesiące?

Pozdrawiam, Kuba
 
Do góry