Koniec przyjemności z użytkowania amplitunera. Amplituner wyświetla "network" na chwile na tv, a później nie ma możliwości przeglądania stacji, plików oraz spotify na tv, ponieważ jest problem z jakością tła (śnieży, zanika łączność z tv). Wyświetlacz działa prawidłowo. Po kontakcie z Hornem, dowiedziałem się, że nie mieli jeszcze takiego przypadku i proponują reset procesora. Jeżeli nie pomoże, to wysłanie do serwisu. Niestety nie pomogło, przeczytałem całą instrukcje obsługi, wymieniłem kable HDMI (chyba niepotrzebnie bo setup oraz wizja działa bez problemu). Moje Onkyo 608 działało do końca bezproblemowo, i wydaje mi się, że jednak sprzęt za takie pieniądze, powinien być testowany w końcu produkcji. Chyba jednak źle zrobiłem że nie wybrałem Onkyo 828. Hmmm... tylko ta przejrzystość w Denonie fajniejsza, ale dużo gorszy bas (choć wydawało mi się, że to można nadrobić subem, ew. kupić końcówkę NAD-a). Qźwa