Denon AVR-1909 vs AVR-1910

SPIDEREK

New member
Witam wszystkich,

Chciałbym zapytać większe grono znawców technologii AV nt. nowości Denon-ka.

Do chwili obecnej miałem sprecyzowany typ a był nim Denon AVR-1909, lecz przeszukując nowości, porównań itp, natrafiłem iż właśnie w lipcu Denon wprowadził nowe modele m.in AVR-1910.

Chciałbym Was zapytać czy warto zainwestować kilka stówek więcej i mieć sprzet nowszy z nowszymi systemami?

Który wybrać AVR-1909 czy AVR-1910? Pierwszy z nich sprawdzony i polecany przez wielu, drugi z nowymi systemami i bardziej przyszłościowy?

Pozdrawiam
 

TASAK

New member
Witam.

Mam ten sam dylemat, chciałem udać się do sklepu aby sprawdzić różnice pomiędzy modelami AVR 1909 a AVR 1910. Ale mimo iż jest cena w sklepie internetowym ale fizycznie model ma się pojawić dopiero w przyszłym tygodniu. Jednak mam pytanie do znawców tematu co denon 1910 ma rewolucyjnego w stosunku do modelu 1909 jestem laikiem w tych sprawach;)
 

TASAK

New member
Dzięki kiki. Kilka dni temu nie było jeszcze tego modelu na polskiej stronie denona, jak już pisałem jestem laikiem w nowych technologiach a/v i w 1910 nie ma dla mnie nic szczególnego poza nowym systemem dolby pro logic i konwersji na hdmi, tak więc kupię 1909, Chyba że jestem w błędzie i ktoś znający się na rzeczy mnie uświadomi co do faktycznej przydatności nowinek z modelu 1910, za co będę bardzo wdzięczny.
 

woytech

New member
Witam wszystkich - nie chcę tworzyć nowego wątku więc podepnę się pod ten. Moje pytanie związane jest z potencjalnym wyborem pomiędzy denonem 1610 a denonem 1909. Ceny są bardzo podobne, funkcje chyba również -niestety moja mała wiedza w temacie av nie pozwala mi na wydanie osądu. Dlatego też proszę o Wasze opinie.