denon 1910 - instrukcja obsługi

robo55

New member
Kupiłem od autoryzowanego sprzedawcy (na stronie horna sprawdzane) i........instrukcja we wszystkich językach tylko nie polskim. Telefon do Horna zaskoczenie - wszędzie dają instrukcje , trochę nieuprzejme odnoszenie się.........i skierowanie do sprzedawcy.......Sprzedawca, którego na razie nie ujawnię uprzejmy nawet bardzo mówi nowość denon nie ma instrukcji chwilowo.
Załatwię i lstem prześlę.
Oto właśnie Polska w całej krasie siedź i płacz kupiłeś może dostaniesz pełny produkt, a może kiedyś , a może w ogóle nie...........Kupiłem żeby mieć pełną gwarancję i polską instrukcję......

Pytanie do Was - czy ktoś ma to zrzucone może na skan....
 

borlik

New member
robo55 napisał:
Kupiłem od autoryzowanego sprzedawcy (na stronie horna sprawdzane) i........instrukcja we wszystkich językach tylko nie polskim. Telefon do Horna zaskoczenie - wszędzie dają instrukcje , trochę nieuprzejme odnoszenie się.........i skierowanie do sprzedawcy.......Sprzedawca, którego na razie nie ujawnię uprzejmy nawet bardzo mówi nowość denon nie ma instrukcji chwilowo.
Załatwię i lstem prześlę.
Oto właśnie Polska w całej krasie siedź i płacz kupiłeś może dostaniesz pełny produkt, a może kiedyś , a może w ogóle nie...........Kupiłem żeby mieć pełną gwarancję i polską instrukcję......

Pytanie do Was - czy ktoś ma to zrzucone może na skan....

To trochę dziwne....a nawet niemozliwe.
Przecież oryginalna gwarancja Horna (którą chyba masz skoro do nich dzwoniłeś) jest integralną częścią polskiej instrukcji. To ostatnia jej sztywna strona....
Skoro kupiłeś u autoryzowanego sprzedawcy powinien wypisująć Ci gwarancję wypisać ją włąśnie na ostatniej stronie instrukcji i do tego przypiąć paragon. Jeszcze dziwniejsza wydaje się być reakcja Pana z Horna - powinien powiedzieć Ci że brak polskiej instrukcji to BRAK POLSKIEJ GWARANCJI HDistr. .....
Jeżeli nie ma instrukcji to nie ma i autoryzowanego serwisu w Polsce.

Wg mnie nie można kupić Denona w oficjalnej dystrybucji HD bez instrukcji - nie byłoby wtedy gwarancji a to zauważyć jest chyba łatwo.

Jakiś zgrzyt tu widzę....
 

makaveli2099

New member
Witam!
Co do instrukcji obsługi Denona, w moim przypadku była przyklejona do pudełka w foliowej kopercie, pudełko było oklejone różnymi naklejkami typu nagroda EISA itp. Oraz naklejka dystrybutora HORN i naklejka o 3 letniej gwarancji. Sprzęt posiadam już od jakiegoś miesiąca i przyszedł od razu z instrukcja.

To, że sklep widnieje jako autoryzowany na stronie Horna wcale nie musi oznaczać, że handluje sprzętem od nich. Istnieje wiele różnych innych źródeł nabycia danego modelu po atrakcyjniejszych cenach niż oferuje Horn a późniejsze skutki są oczywiste jak już wiemy...
P.S. Jak co pisz na maila to wyśle skany.:cool:
 
Ostatnia edycja:
Do góry