Dekoder UPC, DVD, Telewizor Samsung CRT - jak podłączyć głośniki 2.1?

tormentor

New member
Witam wszystkich.
Mam trzy urządzenia.
Dekoder UPC, którego złącza wyglądają tak jak w załączniku dekoder.jpg
DVD Sony, którego plecy wyglądają tak jak w załączniku dvd.jpg
Oraz telewizor Samsunga, który z tyłu ma dwa złącza EURO, a z boku tak jak w załączniku tv.jpg
W tej chwili dekoder jest podłączony kablem Euro-Euro do TV.
Dvd jest podłączony kablem Euro-Euro do TV.
Szukam jakiegokolwiek rozwiązania, aby do tego zestawu podłączyć głośniki komputerowe Logitech 2.1 (mają jeden wtyk mini jack), które napewno ładniej będą brzmiały niż telewizyjne głośniki.
Jak mogę je podłączyć? Zapewne potrzebuję jakiejś przejściówki.
Do czego je podłączyć? Najlepiej, gdyby dzwięk na głośnikach był zawsze, zarówno podczas oglądania tv z UPC jak i DVD.
Jakiej przejściówki potrzebuję? Podłączyć się pod TV? Dekoder? DVD?
Z góry serdecznie dziękuję za podpowiedzi, gdyż jestem totalnym laikiem.
 

Attachments

  • dekoder.jpg
    dekoder.jpg
    143,5 KB · Wyś: 3917
  • dvd.jpg
    dvd.jpg
    122,4 KB · Wyś: 7137
  • tv.jpg
    tv.jpg
    119,7 KB · Wyś: 3677

diuczysko

New member
Bez reklam
Dźwięk masz już doprowadzony do tv ze wszystkich urządzeń, najprościej wyprowadzić teraz ten sygnał z samego telewizora. Boczne złącza na tv to wejścia (oprócz słuchawkowego). Możesz pokombinować i wyprowadzić sygnał audio z któregoś ze złącz euro (możliwe, że będzie musiał zmodyfikować jeden z kabli), w ostateczności możesz skorzystać z wyjścia słuchawkowego - zyskasz w ten sposób możliwość regulacji wzmocnienia z pilota tv, niestety stracisz na jakości. Podłączenie słuchawkowe możesz wykorzystać od razu - kabel od głośników będzie pasował. W przypadku euro, musisz trochę pokombinować :D
 

tormentor

New member
Dzięki diuczysko.
Niestety nie mam w tv wyjścia słuchawkowego (wiem, dziwne), jak widać na fotce jest tylko miejsce na nie.
Myślę, że właśnie dźwięk z tv jest najlepszym rozwiązaniem.