Tak, mam wybrane HDMI i HD...
A propos tych kanałów w SD!
Jakość tragiczna nie jest, tylko czasem niektóre kanały widzę, "jakby przez lekką mgłę"...
Chyba, że to już tak wygląda na dekoderze HD, przy ogladaniu starszych filmów i programów...?
I przybliżając się do tv, widzę na matrycy lekkie poziome paski (przy podłączeniu HDMI, wcześniej matryca była pozbawiona tego efektu), które przy kanałach SD się uwidaczniają nieznacznie...
Może kabel za słaby...?
p.s. DZISIEJSZA ODPOWIEDŹ OD CYFRY JAKĄ DOSTAŁEM DOT. TVN-ów!!!
Szanowny Panie Łukaszu,
dziękuję za korespondencję. Odpowiadając na Pana e-mail informuję, iż sytuacja o której Pan informuje jest nam znana. Na chwilę obecną nie da się tego mankamentu w odbiorze kanałów TVN wyeliminować. Najprawdopodobniej w lutym będzie gotowa poprawka do oprogramowania dekodera hd, która pozwoli usunąć ten problem. Zostanie ona umieszczona na satelicie i poprzez punkt 8 AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA w MENU dekodera będzie można ją pobrać na własny dekoder.
W razie pytań uprzejmie proszę o kontakt z Centrum Telefonicznym Abonentów z Działem Technicznym pod numerem telefonu 0-801-801-801 lub 022 57-40-777 wew. 4, celem wyjaśnienia wszelkich nurtujących Pana kwestii.
Z wyrazami szacunku,
Pańko Michał
A propos tych kanałów w SD!
Jakość tragiczna nie jest, tylko czasem niektóre kanały widzę, "jakby przez lekką mgłę"...
![Smile :smile: :smile:](https://hdtv.com.pl/forum/images/smilies/icon_smile.gif)
I przybliżając się do tv, widzę na matrycy lekkie poziome paski (przy podłączeniu HDMI, wcześniej matryca była pozbawiona tego efektu), które przy kanałach SD się uwidaczniają nieznacznie...
Może kabel za słaby...?
p.s. DZISIEJSZA ODPOWIEDŹ OD CYFRY JAKĄ DOSTAŁEM DOT. TVN-ów!!!
Szanowny Panie Łukaszu,
dziękuję za korespondencję. Odpowiadając na Pana e-mail informuję, iż sytuacja o której Pan informuje jest nam znana. Na chwilę obecną nie da się tego mankamentu w odbiorze kanałów TVN wyeliminować. Najprawdopodobniej w lutym będzie gotowa poprawka do oprogramowania dekodera hd, która pozwoli usunąć ten problem. Zostanie ona umieszczona na satelicie i poprzez punkt 8 AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA w MENU dekodera będzie można ją pobrać na własny dekoder.
W razie pytań uprzejmie proszę o kontakt z Centrum Telefonicznym Abonentów z Działem Technicznym pod numerem telefonu 0-801-801-801 lub 022 57-40-777 wew. 4, celem wyjaśnienia wszelkich nurtujących Pana kwestii.
Z wyrazami szacunku,
Pańko Michał
Ostatnia edycja: