Witam,
mam pytanko, czy ktoś może spotkał się z takim przypadkiem jak mój:
przed świętami przez telefon zawarłem z nimi dwie umowy promocyjne, pomijam już fakt ze jedną umowę jakiś z n-ki anulował bez konsultacji ze mną i zamiast dwóch zestawów dostałem jeden, a na drugi czekałem przeszło 3 tygodnie i to po ilku interwencjach, a teraz najlepsze:
po instalacji drugiego z zestawów okazało się że mam walnięty konwerter (ten który dostałem od nich wraz z całym zestawem instalacyjnym). Problem objawia się tym, że nie nie che się pobrać lista kanałów, tylko w kółko mam ekran startowy, gdzie pokazuje się że siła i jakość sygnału jest ok, a po zaakceptowaniu ustawień znowu pobieranie listy kanałów i tak bez przerwy. Po wymianie konwertera na stary jeszcze z zestawu Polsatu (pojedynczy) i wyłączeniu drugiej anteny wszystko jest ok - lista się pobrała, jest obraz, wszystko hula.
Skontaktowałem się z infolinią n w celu ustalenia jak rozwiązać ten problem i oto czego się dowiedziałem - nie ma możliwości wymiany samego konwertera, tylko muszę przywieźć do wymiany cały zestaw. Mam teraz zdemontować całą antenę która jest już odpowiednio ustawiona i zawieźć ją do punktu serwisowego zamiast samego konwertera przykręcanego na jedną śrubką. Oczywiście na pytanie kto pokryje koszty ponownej instalacji i konfiguracji anteny kretyn po drugiej stronie słuchawki nie był w stanie odpowiedzieć. Z przełożonym tez mi się nie udało porozmawiać bo tam od rozmowy z frajerami co już podpisali umowę są tylko niedorozwoje które potrafią tylko czytać jakieś formułki z kartki.
Czy ktoś może spotkał się już z takim problemem, albo wie jak do tego podejść?
mam pytanko, czy ktoś może spotkał się z takim przypadkiem jak mój:
przed świętami przez telefon zawarłem z nimi dwie umowy promocyjne, pomijam już fakt ze jedną umowę jakiś z n-ki anulował bez konsultacji ze mną i zamiast dwóch zestawów dostałem jeden, a na drugi czekałem przeszło 3 tygodnie i to po ilku interwencjach, a teraz najlepsze:
po instalacji drugiego z zestawów okazało się że mam walnięty konwerter (ten który dostałem od nich wraz z całym zestawem instalacyjnym). Problem objawia się tym, że nie nie che się pobrać lista kanałów, tylko w kółko mam ekran startowy, gdzie pokazuje się że siła i jakość sygnału jest ok, a po zaakceptowaniu ustawień znowu pobieranie listy kanałów i tak bez przerwy. Po wymianie konwertera na stary jeszcze z zestawu Polsatu (pojedynczy) i wyłączeniu drugiej anteny wszystko jest ok - lista się pobrała, jest obraz, wszystko hula.
Skontaktowałem się z infolinią n w celu ustalenia jak rozwiązać ten problem i oto czego się dowiedziałem - nie ma możliwości wymiany samego konwertera, tylko muszę przywieźć do wymiany cały zestaw. Mam teraz zdemontować całą antenę która jest już odpowiednio ustawiona i zawieźć ją do punktu serwisowego zamiast samego konwertera przykręcanego na jedną śrubką. Oczywiście na pytanie kto pokryje koszty ponownej instalacji i konfiguracji anteny kretyn po drugiej stronie słuchawki nie był w stanie odpowiedzieć. Z przełożonym tez mi się nie udało porozmawiać bo tam od rozmowy z frajerami co już podpisali umowę są tylko niedorozwoje które potrafią tylko czytać jakieś formułki z kartki.
Czy ktoś może spotkał się już z takim problemem, albo wie jak do tego podejść?