Witam .
w ubiegłym roku zakupiłem kompletny sprzęt do odbioru tv z Cyfra+ w wersji HD ., a między innymi tuner Fergusona HF-8900 HD . Wszystko było ok. do czasu ... otóż od kilku tygodni zginęły mi niektóre programy z pakietu Cyfry, oczywiście już przeszedłem etap wydzwaniania z pytaniami co się dzieje a to do Cyfry , a następnie po otrzymaniu odpowiedzi do Fergusona co dalej z odbiorem programów . Jakiś facet z działu technicznego ( swoją drogą : dodzwonić się do tej firmy to maskara !!! ) z Fergusona wciskał mi wtedy kit że praktycznie tylko 2 modele nie mają aktualnego oprogramowania między innymi ten mój . Zaproponował mi też żebym sobie wgrał nowe uaktualnienie z ich strony . No ... i teraz wogóle niem ma żadnego programu z Canal+ oraz z programów HD .
A dzisiaj przeglądam sobie ich stronkę i co widzę? ...:
Producentem płyty głównej modelu HF-8800 HD oraz HF-8900 HD była firma HOMECAST
Produkcja tych modeli została zakończona na początku roku 2009. Zmiany wprowadzone przez operatora - Cyfrę+ po blisko dwóch latach od zakończenia produkcji nie były możliwe do przewidzenia.
Dziś mimo wytężonych prób uzyskania pomocy z firmy Homecast nie możemy dostarczyć Państwu oprogramowania, które poprawia obsługę karty Cyfry+ w czytniku kart w tych dwóch modelach. Wynika to z przyczyn niezależnych od firmy Ferguson.
Główny inżynier oprogramowania pracuje dziś w firmie Hivion. Możliwe, że bezpośredni kontakt z działem R&D firmy Homecast wpłynie na decyzję o wsparciu modeli HF-8800 HD oraz HF-8900 HD. Dlatego podajemy do Państwa informacji bezpośrednie adresy e-mail:
blbblabla ...
W związku z tym mam pytanie : skoro ten sprzęt prawdopodobnie już nigdy nie odbierze programów Canal+ a skoro jest jeszcze na gwarancji , to czy przysługują mi jakieś prawa z tytułu Ustawy o Ochronie praw Konsumenta do zwrotu np. pieniędzy za bubel nie spełniający swoich podstawowych funkcji do jakich był przeznaczony , czyli do odbioru sygnału satelitarnego platformy Cyfra+ .
z góry dziękuję za jakieś sensowne porady .
w ubiegłym roku zakupiłem kompletny sprzęt do odbioru tv z Cyfra+ w wersji HD ., a między innymi tuner Fergusona HF-8900 HD . Wszystko było ok. do czasu ... otóż od kilku tygodni zginęły mi niektóre programy z pakietu Cyfry, oczywiście już przeszedłem etap wydzwaniania z pytaniami co się dzieje a to do Cyfry , a następnie po otrzymaniu odpowiedzi do Fergusona co dalej z odbiorem programów . Jakiś facet z działu technicznego ( swoją drogą : dodzwonić się do tej firmy to maskara !!! ) z Fergusona wciskał mi wtedy kit że praktycznie tylko 2 modele nie mają aktualnego oprogramowania między innymi ten mój . Zaproponował mi też żebym sobie wgrał nowe uaktualnienie z ich strony . No ... i teraz wogóle niem ma żadnego programu z Canal+ oraz z programów HD .
A dzisiaj przeglądam sobie ich stronkę i co widzę? ...:
Producentem płyty głównej modelu HF-8800 HD oraz HF-8900 HD była firma HOMECAST
Produkcja tych modeli została zakończona na początku roku 2009. Zmiany wprowadzone przez operatora - Cyfrę+ po blisko dwóch latach od zakończenia produkcji nie były możliwe do przewidzenia.
Dziś mimo wytężonych prób uzyskania pomocy z firmy Homecast nie możemy dostarczyć Państwu oprogramowania, które poprawia obsługę karty Cyfry+ w czytniku kart w tych dwóch modelach. Wynika to z przyczyn niezależnych od firmy Ferguson.
Główny inżynier oprogramowania pracuje dziś w firmie Hivion. Możliwe, że bezpośredni kontakt z działem R&D firmy Homecast wpłynie na decyzję o wsparciu modeli HF-8800 HD oraz HF-8900 HD. Dlatego podajemy do Państwa informacji bezpośrednie adresy e-mail:
blbblabla ...
W związku z tym mam pytanie : skoro ten sprzęt prawdopodobnie już nigdy nie odbierze programów Canal+ a skoro jest jeszcze na gwarancji , to czy przysługują mi jakieś prawa z tytułu Ustawy o Ochronie praw Konsumenta do zwrotu np. pieniędzy za bubel nie spełniający swoich podstawowych funkcji do jakich był przeznaczony , czyli do odbioru sygnału satelitarnego platformy Cyfra+ .
z góry dziękuję za jakieś sensowne porady .