Co wybrać??

kudłaty dzik

New member
Czołem wszystkim, świeża dostawa laików nadeszła;)
Chłopcy i dziewczęta, Panie i Panowie, mam problem z wybraniem TV.
Naczytałem się internetów i obrałem sobie jako cel Philipsa 55pus6561, teoretycznie najlepszy wybór w stosunku cena/jakość, ale jako że lubię wiedzieć czy sie nie mylę to proszę was o potwierdzenie bądź zaprzeczenie czy to najlepszy Tv pod ps4 pro w tej cenie
 

strazakp

Banned
Weź tego Philipsa. Kiki bardzo poleca i ma sprawdzone modele i to z kalibracją gratis...ale musisz być niebieski (pytaj kikiego).
 

kudłaty dzik

New member
No ba

Oczywiście, że czytałem jego post, był jednym z tych którzy mnie przekonali. Tylko, że ja jestem zielony w tym temacie więc nie wiem jak można być "niebieskim". Niestety nie mogę go wziąć od jego dostawców bo czekają mnie raty 0%(młody jestem nic nie brałem a trzeba będzie później hipotekę strzelić) więc kalibracja w cenie mnie ominie, ale jako, że przy kalibracji jestesmy to ile to kosztuje i co daje taka zabawa?
 

kudłaty dzik

New member
Ps. Wiem że to dobry TV chodziło mi o to czy znacie jakąś lepszą alternatywę do 4500zl(nie mówiąc o pus7101 bo 400zl za 10w w głośnikach to zdzierstwo)
 

pepka

Member
Bez reklam
U użytkownika jodlasty1 też była kalibracja (chyba coś jednak nie wyszła) bo zrobił poprawkę u znanej firmy, no i różnica w wykresach jak dzień do nocy. Jak to wytłumaczyć?
 

pepka

Member
Bez reklam
Strazak, ja wiem że Twój temat poszedł się paść... ale takie czepianie sie co drugi wpis właścicieli forum to raczej kiepska strategia. Zapytałem, czekam na odpowiedź. Oleją (jak testy), trudno.
 

bluray

Banned
strażak prowadzi słynny temat [kupiłem].
Ale sukces ... Ile to ma wpisów ...
Kupił tani TV od SONY i oddaje do EURO AGD.
Ma teraz zamiar kupić PANASONIC TV 2016 5oHz.
Niemiecka sieć (MSH - MEDIA MARKT / SATURN ) zwraca TV w Polsce.
Zapewne [strażak] odda Niemcowi TV w MSH.
Kol. Strażak pewnie także dostał TV PANASONIC/SONY ze zwrotów.
 

strazakp

Banned