Co na początek

SNAJPERSTWO

New member
Mam ochote zakupić sobie sprzęt audio i tu pytanie od czego zacząć - głośniki czy wzmacniacz cena zestawu hmm całość ok 10 tys.
A zapomniałem - jestem totalnym laikiem i chce zakupić na kilka lat:krol:
 

piteron

Active member
Bez reklam
moim zdaniem elektronikę dopasowywuje się do głośników,bo to one pozostaja na ładnych kilka lat,co w elektronice nie jest tak jednoznaczne
określ sobie jaką muzykę preferujesz,kup najlepsze w danym /założonym segmencie cenowym głośniki,a dopiero później dobieraj do nich elektronikę
 

SNAJPERSTWO

New member
Dobrze w takim wypadku głośniki do electro - i pokrenych stylów cena hmm zaczne o 2,5 do 3 tysięcy - tylko czym kierować się ceną , marką
Przykład -KEF iQ5- podobno dobra marka??
 
Ostatnia edycja:

piteron

Active member
Bez reklam
moim zdaniem słuchem,
będziesz potrzebował w takim razie dosyć dynamicznych zestawów,
czy kolumny maja grać tez jako fronty w KD,czy elektronika będzie w postaci wielokanałowej ?
10 tyś to kwota za którą można już coś solidnego kupić,nie wiem czy można podawać tu linki zewnętrznych for,ale poczytaj tematy np tu
http://www.audiostereo.pl/index_forum.html
z mojego odsłuchu polecam zestawy KEF iQ7SE ,w połaczeniu z elektroniką Yamachy RXV-3800,potrafię nie jednego malkontenta zadziwić,i sa dadatkowo pięknie wykonane

p/s
w razie czego prosze modera o usunięcie linku
trafiliśmy w jedną markę,nie widziałem edycji posta;)
 

SNAJPERSTWO

New member
Dziękuje dostalem cyne o tej firmie od kolegi a harman kardon bedzie pasował do tych głośników .A zestaw jest początkiem mojego zestawu i lubie denerwować sąsiadów:krol:
 

armi

New member
Bez reklam
kwota 10 tys jest już całkiem fajna.

określ tylko czego tak naprawdę potrzebujesz :
- kino czy muzyka / w jakich proporcjach
- jaki system / 2.0 / 2.1 / 5.1 / 7.1
- głośniki + ampli czy jeszcze CD / DVD / BR w tej cenie

KEFy są super ale nie wiem czy koniecznie do muzyki elektronicznej