[FONT="]Ceny paneli telewizyjnych wzrosną w krótkim okresie.
[/FONT][FONT="]Efekt falowania może oznaczać, że konsumenci zobaczą wyższe ceny telewizorów.
Być może, co nie jest zaskakujące, biorąc pod uwagę różne warunki globalne, oczekuje się, że cena paneli telewizorówhwzrośnie w nadchodzących miesiącach.
[/FONT][FONT="] Połączony wpływ wybuchu koronawirusa na globalną produkcję i łańcuchy dostaw wraz z resztkowymi skutkami zamknięcia zakładów produkujących LCD w Korei Południowej pod koniec 2019 r. Doprowadzą do skoku cen cen paneli telewizorów o 1–6%, według blogu internetowego Stowarzyszenia OLED .[/FONT]
[FONT="] W blogu zauważono, że wpływ Covid-19 na produkcję paneli jest kwantyfikowalny i oczekuje się, że zmniejszy się wraz ze spadkiem wskaźnika infekcji w Chinach. Biorąc pod uwagę bliskość obu krajów, ponieważ wybuch Korei Południowej nastąpił wkrótce po Chinach, istnieje nadzieja, że wskaźniki infekcji wkrótce zaczną tam spadać.
Jednak post postuluje, że utrzymujący się psychologiczny efekt zamknięć koreańskich fabryk i zmniejszone zdolności produkcyjne mogą mieć wpływ oprócz faktycznego fizycznego zmniejszenia liczby produkowanych paneli.
[/FONT][FONT="] Wzrost cen paneli LCD wynikający z zamykania urządzeń przez południowokoreańskich telewizorów nie jest nieoczekiwany i był wcześniej zgłaszany . W rzeczywistości jest to coś, na co producenci paneli czekali po ponad roku spadających cen, ponieważ wzrost spowoduje wzrost marży ze sprzedaży. [/FONT][FONT="]
[/FONT]
[FONT="] Jednak nabywcy odpowiedzialni za dostarczanie telewizorów na hale sklepowe chcą najniższych możliwych cen, aby zachęcić konsumentów do wydawania pieniędzy. Raport stwierdza, że presja na kupujących, aby wypełniali kwoty sprzedaży, jest tak silną siłą napędową, że zaakceptują oni rosnące ceny, które teraz podają producenci paneli - i tutaj właśnie pojawia się psychologiczny efekt zmniejszonej liczby paneli obawy o niespełnione kwoty.
[/FONT][FONT="] Po przekazaniu producentom kontroli cen paneli, które cieszyli się przez ostatnie 12 miesięcy, kupujący zaakceptują podwyżki cen, które są obecnie wprowadzane. Z każdym wzrostem miesięcznym marki telewizyjne przenoszą te wyższe koszty na konsumenta (lub spotykają się z obniżonymi marżami), co może je odciągnąć, jeśli firmy telewizyjne nie będą w stanie zaoferować rabatów. [/FONT][FONT="]
[/FONT]
[FONT="] Dane na temat sprzedaży telewizorów w najbliższym czasie nie odzwierciedlają wpływu wyższych cen na sprzedaż, ponieważ szacunkowe zmiany cen w całym łańcuchu dostaw i dotarciu do konsumentów zajmują około 90–120 dni.
Do tego czasu wyższe ceny uderzą w detalistów w miesiącach letnich, co zwykle jest wolnym okresem w sprzedaży telewizyjnej. Jednak rok 2020 nie jest rokiem typowym, bo czeka nas turniej piłkarski Euro 2020 i igrzyska olimpijskie w Tokio, czyli imprezy które zawsze wpływają na zwiększoną sprzedaż. Ale...
[/FONT][FONT="] będzie to trudne wyzwanie dla producentów paneli i kupujących, aby uzyskać właściwe ceny rynku w którym sprzedaż ta zostanie spełniona. Ciągłe wzrosty cen w okresie letnim i do lukratywnego sezonu wakacyjnego w czwartym kwartale mogą doprowadzić do załamania rynku telewizyjnego.[/FONT]
[FONT="] W poście stowarzyszenia OLED stwierdzono, że za kilka miesięcy nastąpi wyrównanie podwyżek cen paneli telewizyjnych, aby stymulować wydatki konsumentów.
Oczywiście dla producentów telewizyjnych i twórców paneli jest jeszcze gorszy przypadek czyli odwołanie obu tych wielkich wydarzeń sportowych z powodu obaw związanych z koronawirusem w innych częściach globu, co może dramatycznie podważyć plany biznesowe i finansowe wielu firm telewizyjnych.
Planowanie takich scenariuszy i odpowiednie strategie będą tam, gdzie szefowie telewizji będą zarabiać.
Źródło : Stowarzyszenie OLED , avforums
Źródło obrazu : CNET.com
[/FONT]
[/FONT][FONT="]Efekt falowania może oznaczać, że konsumenci zobaczą wyższe ceny telewizorów.
[/FONT][FONT="] Połączony wpływ wybuchu koronawirusa na globalną produkcję i łańcuchy dostaw wraz z resztkowymi skutkami zamknięcia zakładów produkujących LCD w Korei Południowej pod koniec 2019 r. Doprowadzą do skoku cen cen paneli telewizorów o 1–6%, według blogu internetowego Stowarzyszenia OLED .[/FONT]
[FONT="] W blogu zauważono, że wpływ Covid-19 na produkcję paneli jest kwantyfikowalny i oczekuje się, że zmniejszy się wraz ze spadkiem wskaźnika infekcji w Chinach. Biorąc pod uwagę bliskość obu krajów, ponieważ wybuch Korei Południowej nastąpił wkrótce po Chinach, istnieje nadzieja, że wskaźniki infekcji wkrótce zaczną tam spadać.
Jednak post postuluje, że utrzymujący się psychologiczny efekt zamknięć koreańskich fabryk i zmniejszone zdolności produkcyjne mogą mieć wpływ oprócz faktycznego fizycznego zmniejszenia liczby produkowanych paneli.
[/FONT][FONT="] Wzrost cen paneli LCD wynikający z zamykania urządzeń przez południowokoreańskich telewizorów nie jest nieoczekiwany i był wcześniej zgłaszany . W rzeczywistości jest to coś, na co producenci paneli czekali po ponad roku spadających cen, ponieważ wzrost spowoduje wzrost marży ze sprzedaży. [/FONT][FONT="]
[/FONT]
[FONT="] Jednak nabywcy odpowiedzialni za dostarczanie telewizorów na hale sklepowe chcą najniższych możliwych cen, aby zachęcić konsumentów do wydawania pieniędzy. Raport stwierdza, że presja na kupujących, aby wypełniali kwoty sprzedaży, jest tak silną siłą napędową, że zaakceptują oni rosnące ceny, które teraz podają producenci paneli - i tutaj właśnie pojawia się psychologiczny efekt zmniejszonej liczby paneli obawy o niespełnione kwoty.
[/FONT][FONT="] Po przekazaniu producentom kontroli cen paneli, które cieszyli się przez ostatnie 12 miesięcy, kupujący zaakceptują podwyżki cen, które są obecnie wprowadzane. Z każdym wzrostem miesięcznym marki telewizyjne przenoszą te wyższe koszty na konsumenta (lub spotykają się z obniżonymi marżami), co może je odciągnąć, jeśli firmy telewizyjne nie będą w stanie zaoferować rabatów. [/FONT][FONT="]
[/FONT]
[FONT="] Dane na temat sprzedaży telewizorów w najbliższym czasie nie odzwierciedlają wpływu wyższych cen na sprzedaż, ponieważ szacunkowe zmiany cen w całym łańcuchu dostaw i dotarciu do konsumentów zajmują około 90–120 dni.
Do tego czasu wyższe ceny uderzą w detalistów w miesiącach letnich, co zwykle jest wolnym okresem w sprzedaży telewizyjnej. Jednak rok 2020 nie jest rokiem typowym, bo czeka nas turniej piłkarski Euro 2020 i igrzyska olimpijskie w Tokio, czyli imprezy które zawsze wpływają na zwiększoną sprzedaż. Ale...
[/FONT][FONT="] będzie to trudne wyzwanie dla producentów paneli i kupujących, aby uzyskać właściwe ceny rynku w którym sprzedaż ta zostanie spełniona. Ciągłe wzrosty cen w okresie letnim i do lukratywnego sezonu wakacyjnego w czwartym kwartale mogą doprowadzić do załamania rynku telewizyjnego.[/FONT]
[FONT="] W poście stowarzyszenia OLED stwierdzono, że za kilka miesięcy nastąpi wyrównanie podwyżek cen paneli telewizyjnych, aby stymulować wydatki konsumentów.
Oczywiście dla producentów telewizyjnych i twórców paneli jest jeszcze gorszy przypadek czyli odwołanie obu tych wielkich wydarzeń sportowych z powodu obaw związanych z koronawirusem w innych częściach globu, co może dramatycznie podważyć plany biznesowe i finansowe wielu firm telewizyjnych.
Planowanie takich scenariuszy i odpowiednie strategie będą tam, gdzie szefowie telewizji będą zarabiać.
Źródło : Stowarzyszenie OLED , avforums
Źródło obrazu : CNET.com
[/FONT]