W pierwotnym regulaminie był zapis, że trzeba wysłać zdjęcie tyłu telewizora i zdjęcie wycinku kartonu - co z logicznego punktu widzenia daje dwa zdjęcia. Nie było mowy o jednym zdjęciu. Sam tak zrobiłem przed powieszeniem tv na ścianę. Duże było moje zdziwienie, kiedy się okazało, że ma być jedno z tym i tym. Pisałem na ten temat do obsługi. Regulamin i FAQ było ze sobą sprzeczne. Oczywiście koniec końców musiałem ściągać na nowo telewizor i robić nowe zdjęcie (jedno). Później zmienili zapis regulaminu (jeszcze z literówką - widać, że robione na szybko i trwa tak do teraz). Dodatkowo w środę 2.09 wysłałem zdjęcie dowodu zakupu i teoretycznie powinienem dostać odpowiedź w kolejną środę 9.09 (regulaminowe 7dni). W piątek napisałem do obsługi dlaczego nie dostałem odpowiedzi (to jest 9 dzień). Dziś dostałem odpowiedź, że moje zgłoszenie jest weryfikowane (12 dni po wysłaniu faktury !) i mam czekać na odpowiedź. Według mnie takie granie z klientem w ciuciubabkę i nie dotrzymywanie terminów jest "lekko" nie w porządku. Jak mam być szczery to jestem rozczarowany postawą TCL pod tym względem. Zobaczę co dalej z tego wyniknie