Witam,
Dostałem odpowiedz z serwisu Samsunga:
"...Problem z jakim Pan do nas wysłał zapytanie jest problem , który jest
dla nas dość znany. Problem ten został zgłoszony do techników i
teorytycznie problem jaki wystąpił w telewizorze jest problemem, który
należałoby zgłosić do serwisu. Problem w tym, że również oni dysponują
takim samym oprogramowaniem, jakie jest dostępne na stronie.
W związku z powyższym będą oczekiwać na nowy soft trzymając kolokwialnie
mówiącurządzenia na serwisie. Dlatego też proszę uzbroić się w
cierpliwość ioczekiwac na wprowadzenie nowego, poprawionego upgradu,
byc może w następnym tygodniu dojdzie do aktualizacji strony z tym
oprogramowaniem..."
Odpowiedz dostałem 29.01, godzinę po napisaniu maila.
Teraz tylko czekać.
Oprócz tego dzwoniłem na ich infolinię z tym samym problemem. Dowiedziałem się, że nie ma możliwości powrotu do starszej wersji softu. Znaczy jest ale wiąże się to z wymianą płyty głównej TV. Co ciekawe dostałem informację od Pani konsultantki, że usterki spowodowane oprogramowaniem, nawet tym oficjalnym (!!!) nie podlegają gwarancji i użytkownik musi je usunąć na własny koszt. Żarcik taki? Mówię więc babie, że przecież to ich oficjalny soft, ściągnięty z ich oficjalnej strony, nie żadne tam przeróbki, i skoro tak wygląda to z gwarancją to można uznać za celowe wprowadzanie klientów/użytkowników w błąd aby wydębić dodatkową kasę na serwisowaniu sprzętu. Pani na to że to nie ona pisała warunki gwarancji i że ona się w sumie nie orientuje. Czyli standard.
To dopiero pomysł na interes: zalecać aktualizację, wystawić (nie)celowo s[beeep]y soft, a później siano inkasować za naprawy.
Teraz mam wypasiony TV Full HD LED z obrazem jak z gier z PCów 386 na Herkulesie. Porażka.