Bravia - miesiąc po gwarancji- do kosza!

jędrzejj 1957

Active member
Bez reklam
;Masz palce masz google wiec dasz rade a jak ci sie nie chce to kup u uzytkownika kiki on poleca najlepsze tv hehe;


@dune2 wiem jak szukać , ale ty widzę że mając zero argumentów piszesz o swojej i tylko swojej racji więc przedstaw swoje potwierdzenia.
Widzisz zakupiłem u @kikiego 3 dokładnie trzy tv i trochę innego sprzetu audio i jestem zadowolony zarówno ze sprzetu jak i oferty cenowej :lol:
 

dune2

New member
Bez reklam
;Masz palce masz google wiec dasz rade a jak ci sie nie chce to kup u uzytkownika kiki on poleca najlepsze tv hehe;


@dune2 wiem jak szukać , ale ty widzę że mając zero argumentów piszesz o swojej i tylko swojej racji więc przedstaw swoje potwierdzenia.
Widzisz zakupiłem u @kikiego 3 dokładnie trzy tv i trochę innego sprzetu audio i jestem zadowolony zarówno ze sprzetu jak i oferty cenowej :lol:

Widze ze masz problem ze zrozumieniem tekstu pisanego.
Argumenty ci dalem a jedyne czego ci nie daje to gotowcow.
Ogarniasz roznice miedzy argumentem a gotowcem ?
Jak nie to polecam prace z analiza tekstu bo byc moze pominales ten etap w podstawowce.
Powodzenia w zakupach u kikiego i dalszego niezaleznego wyrazania opinii.
Teraz juz mam pewnosc ze ten temat to celowe dzialanie pewnych osob.
 
D

Deleted member 121090

Guest
dune2
Cieszę się że przyznajesz że Twoja teoria to tylko teoria, nie ma pokrycia w praktyce. To wiele wyjaśnia. Mnie tam nigdy nie jest szkoda czasu na wypunktowanie publicznego głoszenia bzdur.
Zawsze warto to zrobić, choćby po to, żeby mniej obyci w tematyce sami mogli wyciągnąć stosowne wnioski co do tematu i co do autora.
Ja nie mam żadnego interesu w pisaniu o Sony żle czy dobrze. Wogóle nie mam żadnego interesu w pisaniu na tym forum. Tobie ciężko to zrozumieć, ale nie mierz wszystkich własną miarą.
Ja niczego nie oczekuję od Sony, bo sprawa którą przypomniałem miała miejsce dwa lata temu.
I mnie już nie boli. Natomiast jak ktoś pyta o serwis TV Sony to mu szczerze, zgodnie z moim przypadkiem zdaję relację z FAKTÓW. Tylko tyle.
Co do ośmieszania którym tak sowicie szafujesz, to pozwól żeby inni uczestnicy tej dyskusji sami sobie wyrobili zdanie o autorach wypowiedzi.
Zresztą jak widzisz po wpisach chętnie to robią.
 

dune2

New member
Bez reklam
Żal mi Ciebie ;-) i życzę powodzenia.
mi ciebie nie zal bo nie zaslugujesz na wspolczucie.
dune2
Cieszę się że przyznajesz że Twoja teoria to tylko teoria, nie ma pokrycia w praktyce. To wiele wyjaśnia. Mnie tam nigdy nie jest szkoda czasu na wypunktowanie publicznego głoszenia bzdur.
Zawsze warto to zrobić, choćby po to, żeby mniej obyci w tematyce sami mogli wyciągnąć stosowne wnioski co do tematu i co do autora.
Ja nie mam żadnego interesu w pisaniu o Sony żle czy dobrze. Wogóle nie mam żadnego interesu w pisaniu na tym forum. Tobie ciężko to zrozumieć, ale nie mierz wszystkich własną miarą.
Ja niczego nie oczekuję od Sony, bo sprawa którą przypomniałem miała miejsce dwa lata temu.
I mnie już nie boli. Natomiast jak ktoś pyta o serwis TV Sony to mu szczerze, zgodnie z moim przypadkiem zdaję relację z FAKTÓW. Tylko tyle.
Co do ośmieszania którym tak sowicie szafujesz, to pozwól żeby inni uczestnicy tej dyskusji sami sobie wyrobili zdanie o autorach wypowiedzi.
Zresztą jak widzisz po wpisach chętnie to robią.
Teorie to ja mam jedna mianowicie masz problem ze zrozumieniem tekstu pisanego.I ta teorie potwierdzasz kazdym swoim glupim postem.
Jesli lubisz punktowac publicznie bzdury to punktuj je w swoich postach bo piszesz naprawe wielkie glupoty.Nie masz pojecia o prawie i jak mniemam o technice takze.
Kazdy myslacy widzi ze twoje posty sa pisane po to by oczernic sony.
Zreszta wszyscy zainteresowani maja mozliwosc isc do sony centrum i spytac jak postepuja w sytuacji ktora podobno spotkala autora tego tematu.
Jestem niemal pewien ze ten temat to proba oczernienia firmy sony i moim zdaniem zupelnie zbedna bo sony swoja dzialalnoscia robi to skuteczniej.
HQ150 przyprowadz jeszcze jakiegos innego kolege ktory oczerni sony i probujcie udowadniac dalej swoje zmyslone teorie.
Ja tam wiem ze lolek probowal cos ci wyjasnic ale spasowal bo szkoda na ciebie palcow i w sumie slusznie zrobil.
 
Ostatnia edycja:

tdx

New member
Bez reklam
W Polsce jest to tak 2 lata gwarancji - odpowiedzialność ponosi sklep. Kolejne lata producent.

Jeśli mówisz o GWARANCJI to sklep nie ma tu nic do tego...
Gwarantem jest producent i on określa jej warunki w karcie gwarancyjnej.

Sklep odpowiada np z tytułu niezgodności towaru z umową.
 
D

Deleted member 121090

Guest
W Polsce jest to tak 2 lata gwarancji - odpowiedzialność ponosi sklep. Kolejne lata producent.

Gdy sklep przestaje istnieć - odpowiedzialność spada na Hurtownika który dystrybuował sprzedany produkt do sklepu.

Co do sporu - UOKiK służy pomocą i radą. Są sądy konsumenckie i są różne inne sposoby - mediacje itp. I to jest za darmo.

Swoją drogą nie dziwię się czemu powstają takie tematy i filmiki jak ten:
Nowy jebany bzdet od SONY - YouTube
Przykro mi że muszę to znowu napisać, ale jako kolejny uczestnik tej rozmowy niestety piszesz nieprawdę!
jako kolejny mieszasz gwarancję z ustawą. I jeszcze piszesz że służysz pomocą. No niestety raczej dezinformacją. Naprawdę warto sobie przyswoić co nam klientom przysługuje z tytułu gwarancji a co z tytułu ustawy.
 
D

Deleted member 121090

Guest
mi ciebie nie zal bo nie zaslugujesz na wspolczucie.

Teorie to ja mam jedna mianowicie masz problem ze zrozumieniem tekstu pisanego.I ta teorie potwierdzasz kazdym swoim glupim postem.
Jesli lubisz punktowac publicznie bzdury to punktuj je w swoich postach bo piszesz naprawe wielkie glupoty.Nie masz pojecia o prawie i jak mniemam o technice takze.
Kazdy myslacy widzi ze twoje posty sa pisane po to by oczernic sony.
Zreszta wszyscy zainteresowani maja mozliwosc isc do sony centrum i spytac jak postepuja w sytuacji ktora podobno spotkala autora tego tematu.
Jestem niemal pewien ze ten temat to proba oczernienia firmy sony i moim zdaniem zupelnie zbedna bo sony swoja dzialalnoscia robi to skuteczniej.
HQ150 przyprowadz jeszcze jakiegos innego kolege ktory oczerni sony i probujcie udowadniac dalej swoje zmyslone teorie.
Ja tam wiem ze lolek probowal cos ci wyjasnic ale spasowal bo szkoda na ciebie palcow i w sumie slusznie zrobil.
Ja nie jestem gołosłowny.
W przeciwieństwie do Ciebie.
Ale jak publicznie zarzucasz mi kłamstwo to ja jestem bardzo prosto w stanie udowodnić prawdziwość swoich słów. Chcesz?
Zakład o powiedzmy 5tzł że mówiłem prawdę? W każdej chwili mogę Ci wysłać skany faktury zakupu i korespondencji z Sony, gdzie odmówili mi wymiany na inny TV.
Jeszcze te pisma mam. I jak podniesiesz rękawicę?
 

Riv11

New member
Bez reklam
Anduraki,ale głupoty piszesz. To może podaj jakieś konkretne przepisy, które nakładają na producenta obowiązek jakiejkolwiek gwarancji po upływie 2 lat.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Anduraki,ale głupoty piszesz. To może podaj jakieś konkretne przepisy, które nakładają na producenta obowiązek jakiejkolwiek gwarancji po upływie 2 lat.
Riv11 gwoli ścisłości. Czasami producent daje 5 lat gwarancji.
A obowiązki producenta wynikają z gwarancji, czyli są dobrowolne i należy po prostu przeczytać gwarancję, żeby wiedzieć do czego się zobowiązał. Przepisy tego nie regulują. Gwarancją to forma umowy cywilno-prawnej pomiędzy producentem i klientem.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Anduraki.
Normalnie jak grochem o ścianę.
Jak nam nie wierzysz, to weź wreszcie do ręki jakąś gwarancję i przeczytaj co w niej jest napisane!
Potem poszukaj Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży i też sobie przeczytaj.
To powinno Ci pomóc.
W dalszym ciągu starasz się nam wmówić swoją wiedze którą czerpiesz z forów internetowych.
Nie lepiej przeczytać stosowne paragrafy?
Jak upierasz się przy swoim to podaj nam podstawę prawną na poparcie Twoich słów.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
D

Deleted member 121090

Guest
Czy ja neguję Twoją gwarancję? Gdzie?
Ja po raz kolejny piszę. Gwarancją jest dobrowolna i daje ją producent sprzętu. Może jej wogóle nie dawać. Jego prawo. Może dać Ci ją sprzedawca. Czemu nie? Jeśli do tego się chce zobowiązać jego sprawa. Pełna dowolność. To jest umowa cywilno prawna pomiędzy stronami.
Ale zazwyczaj daję ją producent. Więc nie pisz rad, jak na poprzedniej stronie bo są bzdury.
Natomias prawa konsumenta wynikające z Ustawy żadnej dowolności nie podlegają. Musi je sprzedawca respektować. Koniec kropka.
 

tdx

New member
Bez reklam
Heh wiesz jak chcesz kupować sprzęt i mieć gwarancje sklepu to powodzenia :)
Nie mając gwarancji producenta jesteś o tyle w gorszej sytuacji że jak sklep padnie to nie masz gwarancji producenta....

Żaden sklep tymu Euro/Avans/Media Markt/Media Expert i co tam jeszcze nie daje gwanacji sklepowej tylko producenta
 
D

Deleted member 121090

Guest
Heh wiesz jak chcesz kupować sprzęt i mieć gwarancje sklepu to powodzenia :)
Nie mając gwarancji producenta jesteś o tyle w gorszej sytuacji że jak sklep padnie to nie masz gwarancji producenta....

Żaden sklep tymu Euro/Avans/Media Markt/Media Expert i co tam jeszcze nie daje gwanacji sklepowej tylko producenta
Nie znam też żadnego poważnego sklepu ze sprzętem RTV, a on nas tutaj na forum interesuje, gdzie dawano by tylko gwarancję sprzedawcy.
Każdy sprzet np. Sony, Panasonic, Onkyo, itd. daje gwarancję producenta.
 

tdx

New member
Bez reklam
Jak wpiszesz sobie 0 i zaniesiesz ten świstek do autoryzowanego serwisu to przepraszam ale Cię "wyśmieją"...
 

tdx

New member
Bez reklam
Ok tylko jaki sklep daje gwaracje producenta i swoją? Bo ja takiego przypadku nie znam...
Najczęsciej jest tak że GWARNACJA SKLEPU jest zamiast GWARANCJI PRODUCENTA i wtedy masz powody do obaw ;)
 
Do góry