brak dostępu po sieci do UE40F6320

arnld

New member
Witam,
skonfigurowałem świeżo zakupiony Samsung UE40F6320. Problem: TV nie jest widoczny z sieci przez inne urządzenia. Np nie mogę połączyć się poprzez aplikację pilota na smartfonie. Próbuję "pingować" go w sieci, ale pingi nie dochodzą. Czy ktoś wie, jak sobie z tym poradzić? Dodam, że uruchomiłem Smarta: przeglądarka i widgety działają prawidłowo. W diagnostyce sieci widzę IP, jest info o uruchomieniu sieci. Będę wdzięczny za jakąś podpowiedź.
 

tdx

New member
Bez reklam
UStaw stałe ip w TV i wtedy sprawdz czy możesz TV pingować.
Troche dziwne ze nie widzi tv w podsieci.
Jak masz na pc udostepnianie plików włączone to zobacz po nacisnieciu przycisku źródlo w tv masz swoj komputer
 

arnld

New member
sprawdzałem na stałym IP i na DHCP. efekt ten sam. Spróbowałem zmieniać kanały w ruterze (było na auto), ale bez zmian. Mam dysk sieciowy z dlna w sieci lokalnej - TV go widzi (co prawda nie widzi plików udostępnianych, ale to pewno kwestia bardziej tego serwera). Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?
 

arnld

New member
Aj, WLAN partition miałem włączone. Problem rozwiązany. Dzięki za pomoc, szczególnie za poradę, by sprawdzić z kablem jak działa, przynajmniej w ruterze zacząłem szukać a nie w TV.
 
Do góry