Cześć,
Nabyłem drogą kupna telewizor jak w temacie (TCL 65C745).
TV wraz z kartą CI nc+ działa bezproblemowo - kanały odbierane z anteny satelitarnej są wyświetlane prawidłowo, zarówno te FTA jak i kodowane.
Jest jedno ALE...
jeżeli przestaję oglądać TV z satelity (nc+) i np. przełączę się na jakąkolwiek aplikację (YouTube, Prime Video, Max, Netflix, czy jak jestem w głównym menu czy nawet na wygaszaczu ekranu z pokazem slajdów) wyskakuje po chwili irytujące okno (nazwijmy je w skrócie Błąd_CI)
Po czym po ok. 10 sekundach (czasami dłużej) samo znika i za chwilę znowu się pojawia. - zdjęcia w załączniku. Jeżeli istnieje potrzeba mogę nagrać film, ale chyba wiadomo o co chodzi.
Wg mnie jest to błąd oprogramowania i/lub ustawień TV.
Co zauważyłem, do czego doszedłem?
Jeżeli po wyjściu z "oglądania TV-sat" wymuszę zatrzymanie aplikacji (Ustawienia > aplikacje > aplikacja TV > Wymuś zatrzymanie > OK - wszystko jest prawidłowo.
Tzn. mogę oglądać inny streaming i wspomniane okno (Błąd_CI) już się nie pokazało przez kilka godzin - dłużej nie sprawdzałem.
Aplikacja TV Wersja 3.02.00_1a427bc_240322 - nazwijmy ją TV_v3.02
Podobnie okno Błąd_CI nie "wyskoczy" jeżeli zakończymy oglądanie TV-sat na kanale FTA (niekodowanym).
wygląda to tak jakby w tle aplikacja TV_v3.02 sprawdzała czy mam uprawnienia do ostatnio oglądanego kanału i jeżeli był to kanał FTA to nie dzieje się nic a jeżeli był to kanał kodowany to wyświetla co chwilę okno Błąd_CI.
Co zrobić? jak żyć?
mogę w ciągu 10 dni odstąpić od umowy bez podania przyczyny (tzw. zakup przez Internet).
Podpowiem, że na drugim TV LG (WebOS) tego efektu nie ma.
Pzdr
Merak
Nabyłem drogą kupna telewizor jak w temacie (TCL 65C745).
TV wraz z kartą CI nc+ działa bezproblemowo - kanały odbierane z anteny satelitarnej są wyświetlane prawidłowo, zarówno te FTA jak i kodowane.
Jest jedno ALE...
jeżeli przestaję oglądać TV z satelity (nc+) i np. przełączę się na jakąkolwiek aplikację (YouTube, Prime Video, Max, Netflix, czy jak jestem w głównym menu czy nawet na wygaszaczu ekranu z pokazem slajdów) wyskakuje po chwili irytujące okno (nazwijmy je w skrócie Błąd_CI)
Interfejs CI:
Moduł nc+
BRAK UPRAWNIEŃ DO ODBIORU TEGO PROGRAMU
Moduł nc+
BRAK UPRAWNIEŃ DO ODBIORU TEGO PROGRAMU
Po czym po ok. 10 sekundach (czasami dłużej) samo znika i za chwilę znowu się pojawia. - zdjęcia w załączniku. Jeżeli istnieje potrzeba mogę nagrać film, ale chyba wiadomo o co chodzi.
Wg mnie jest to błąd oprogramowania i/lub ustawień TV.
Co zauważyłem, do czego doszedłem?
Jeżeli po wyjściu z "oglądania TV-sat" wymuszę zatrzymanie aplikacji (Ustawienia > aplikacje > aplikacja TV > Wymuś zatrzymanie > OK - wszystko jest prawidłowo.
Tzn. mogę oglądać inny streaming i wspomniane okno (Błąd_CI) już się nie pokazało przez kilka godzin - dłużej nie sprawdzałem.
Aplikacja TV Wersja 3.02.00_1a427bc_240322 - nazwijmy ją TV_v3.02
Podobnie okno Błąd_CI nie "wyskoczy" jeżeli zakończymy oglądanie TV-sat na kanale FTA (niekodowanym).
wygląda to tak jakby w tle aplikacja TV_v3.02 sprawdzała czy mam uprawnienia do ostatnio oglądanego kanału i jeżeli był to kanał FTA to nie dzieje się nic a jeżeli był to kanał kodowany to wyświetla co chwilę okno Błąd_CI.
Co zrobić? jak żyć?
mogę w ciągu 10 dni odstąpić od umowy bez podania przyczyny (tzw. zakup przez Internet).
Podpowiem, że na drugim TV LG (WebOS) tego efektu nie ma.
Pzdr
Merak