BŁĄD - TCL 65C745 platforma T653T01 - irytujące okno Interfejs CI

merak2010

New member
Cześć,

Nabyłem drogą kupna telewizor jak w temacie (TCL 65C745).
TV wraz z kartą CI nc+ działa bezproblemowo - kanały odbierane z anteny satelitarnej są wyświetlane prawidłowo, zarówno te FTA jak i kodowane.

Jest jedno ALE...

jeżeli przestaję oglądać TV z satelity (nc+) i np. przełączę się na jakąkolwiek aplikację (YouTube, Prime Video, Max, Netflix, czy jak jestem w głównym menu czy nawet na wygaszaczu ekranu z pokazem slajdów) wyskakuje po chwili irytujące okno (nazwijmy je w skrócie Błąd_CI)

Interfejs CI:
Moduł nc+
BRAK UPRAWNIEŃ DO ODBIORU TEGO PROGRAMU

Po czym po ok. 10 sekundach (czasami dłużej) samo znika i za chwilę znowu się pojawia. - zdjęcia w załączniku. Jeżeli istnieje potrzeba mogę nagrać film, ale chyba wiadomo o co chodzi.

Wg mnie jest to błąd oprogramowania i/lub ustawień TV.

Co zauważyłem, do czego doszedłem?

Jeżeli po wyjściu z "oglądania TV-sat" wymuszę zatrzymanie aplikacji (Ustawienia > aplikacje > aplikacja TV > Wymuś zatrzymanie > OK - wszystko jest prawidłowo.
Tzn. mogę oglądać inny streaming i wspomniane okno (Błąd_CI) już się nie pokazało przez kilka godzin - dłużej nie sprawdzałem.
Aplikacja TV Wersja 3.02.00_1a427bc_240322 - nazwijmy ją TV_v3.02

Podobnie okno Błąd_CI nie "wyskoczy" jeżeli zakończymy oglądanie TV-sat na kanale FTA (niekodowanym).

wygląda to tak jakby w tle aplikacja TV_v3.02 sprawdzała czy mam uprawnienia do ostatnio oglądanego kanału i jeżeli był to kanał FTA to nie dzieje się nic a jeżeli był to kanał kodowany to wyświetla co chwilę okno Błąd_CI.

Co zrobić? jak żyć?
mogę w ciągu 10 dni odstąpić od umowy bez podania przyczyny (tzw. zakup przez Internet).

Podpowiem, że na drugim TV LG (WebOS) tego efektu nie ma.

Pzdr
Merak
 

Attachments

  • signal-2024-10-07-124125.jpg
    signal-2024-10-07-124125.jpg
    108,9 KB · Wyś: 13
  • signal-2024-10-07-124102.jpg
    signal-2024-10-07-124102.jpg
    101,5 KB · Wyś: 16

merak2010

New member
Napisz proszę na PW - dostaniesz kontakt do kolegi.
Niestety po wymianie (w salonie Canal+) modułu na moduł z tzw. ECP - efekt jest ten sam. Działa tak samo jak działało - czyli upierdliwe okno cały czas się pojawia.
Troszkę inny komunikat (bo inna karta) ale informacja ta sama - brak uprawnień z błędem "204" ....
 

merak2010

New member
Niestety po wymianie (w salonie Canal+) modułu na moduł z tzw. ECP - efekt jest ten sam. Działa tak samo jak działało - czyli upierdliwe okno cały czas się pojawia.
Troszkę inny komunikat (bo inna karta) ale informacja ta sama - brak uprawnień z błędem "204" ....
"coś" sprawdza w tle uprawnienia (które de facto są) a mimo tego wywala komunikat jak w załączniku
 

Attachments

  • nowy cam.PNG
    nowy cam.PNG
    776,2 KB · Wyś: 9

merak2010

New member
Pomoc dodatkowa niestety nie pomogła,
Dziękuję za kontakt, dostałem koleje kontakty do serwisu "europejskiego" również cisza.
Tak nie może być, że kupuję za prawie 4kzł TV i walczę z nim od nowości.
Skoro TV ma gniazdo CI to powinno moduły CI obsługiwać, wymieniłem nawet moduł w Canal+ na podobno zalecany przez TCL - tzw. moduł z ECP - poza zmianą komunikatów z polskich na angielski nic się nie zmieniło.
Stary LG potrafi obsłużyć to bez problemów...
 
Do góry