Strona samsung polska, jak i infolinia to jedna wielka porażka.Brak aktualnych zdjęć,pomylone parametry i brak elementarnej wiedzy przynajmniej niektórych konsultantów.Miesiąc temu kupowałem LE22B650.Na stronach wszystkich sklepów internetowych przedruk parametrów i zdjęć ,ze strony samsung polska.Ok,tv wygląda jak większy brat LE40B650, zamawiam.I co ,po paru dniach przychodzi zupełnie co innego,inna podstawa,inny kolor obudowy.Telefon do sklepu,na info sama,okazuje się ,że zdjęcie na stronie jest nieaktualne,Pan obiecuje uaktualnić.Co ciekawe na stronie sklepu Ne024 zostało zmienione następnego dnia.a na samsung polska jest do dzisiaj błędne.To samo dotyczy modelu LE40B620,a może i innych, którymi się jednak nie interesowalem.Wystarczy wejść na kilka zagranicznych stron samsunga,by przekonać się,że te same modele różnią się kontrastem,ultra clear panelem ,albo usb movie.Naprawdę ciekawa lektura i do końca nie ma pewności co dany tv ma na pokładzie.Pozdrawiam.