Awaria Sharp 42' DH77E

sqallpl

New member
Od jakiegos czasu podswietlanie telewizora od czasu do czasu mrugnelo (czemu towarzyszylo specyficzne pykanie z tylu).

Dzisiaj telewizor padl calkiem. Czerwona dioda mruga. Kiedy przytryzmam przycisk jest 9 pomaranczowych murgniec, po czym telewizor sie uruchamia. Podswietlanie wlacza sie na jakies 1-2 sekundy po czym gasnie i czerwona dioda znowu zaczyna mrugac.

Wczesniej udawalo mi sie go uruchomic nawet na 20 sekund, obraz byl w porzadku przy czym podswietlanie wciaz mrugalo.

Telewizor jest na gwarancji. Dzisiaj w ostatnim momencie przed godz 17 udalo mi sei dodzownic do seriwsu ale bylem poza domem i nie moglem podac numeru seryjnego.

Czego potrzebuje do zgloszenia awarii? Mam numer seryjny oraz pusta (nie podbita) gwarancje.

Z tego co pamietam przy kupowaniu musialem dzownic do Sharpa i podawac numer seryjny w celu przedluzenia gwarancji do 5 lat.

Dzis czlowiek powiedzial mi jeszcze, ze potrzebuje dokalda date zakupu. Problem w tym ze zginal mi rachunek i nie znam dokladnego dnia.

Czego tak na prawde potrzebuje, zeby zglosic awarie i zeby TV zostal odemnie odebrany?

Moze jest jeszcze cos, co moge zrobic przed oddawaniem go do serwisu?
 

SławekSS

New member
Bez reklam
Jeśli brałeś fakturę, to duplikat dostaniesz bez problemu, jeśli paragon, to zapomnij.
Podając nr seryjny do Sharpa, będzie tylko wiadomo, czy tv pochodzi z dystrybucji Sharp Polska, jeśli tak, to kto i kiedy kupił ten tv u nich.
No ale zawsze możesz spróbować.
 

sqallpl

New member
Nie bralem faktury, byl paragon.
Jutro sproboje cos zalatwic i dam znac czy sie udalo.

Mysle ze beda w stanie sprawdzic w archiwum i ewentualnie wypisac mi jakiekolwiek potwierdzenie, ze dokonalem takiego zakupu.
 

sqallpl

New member
Sklep wydal duplikat rachunku bez zadnego problemu. Karta gwarancyjna nie musiala byc nawet wypelniona i podbita. Telewizor jest w serwisie. Na serwisanta czekalem 6 dni.
 
Do góry