Od jakiegos czasu podswietlanie telewizora od czasu do czasu mrugnelo (czemu towarzyszylo specyficzne pykanie z tylu).
Dzisiaj telewizor padl calkiem. Czerwona dioda mruga. Kiedy przytryzmam przycisk jest 9 pomaranczowych murgniec, po czym telewizor sie uruchamia. Podswietlanie wlacza sie na jakies 1-2 sekundy po czym gasnie i czerwona dioda znowu zaczyna mrugac.
Wczesniej udawalo mi sie go uruchomic nawet na 20 sekund, obraz byl w porzadku przy czym podswietlanie wciaz mrugalo.
Telewizor jest na gwarancji. Dzisiaj w ostatnim momencie przed godz 17 udalo mi sei dodzownic do seriwsu ale bylem poza domem i nie moglem podac numeru seryjnego.
Czego potrzebuje do zgloszenia awarii? Mam numer seryjny oraz pusta (nie podbita) gwarancje.
Z tego co pamietam przy kupowaniu musialem dzownic do Sharpa i podawac numer seryjny w celu przedluzenia gwarancji do 5 lat.
Dzis czlowiek powiedzial mi jeszcze, ze potrzebuje dokalda date zakupu. Problem w tym ze zginal mi rachunek i nie znam dokladnego dnia.
Czego tak na prawde potrzebuje, zeby zglosic awarie i zeby TV zostal odemnie odebrany?
Moze jest jeszcze cos, co moge zrobic przed oddawaniem go do serwisu?
Dzisiaj telewizor padl calkiem. Czerwona dioda mruga. Kiedy przytryzmam przycisk jest 9 pomaranczowych murgniec, po czym telewizor sie uruchamia. Podswietlanie wlacza sie na jakies 1-2 sekundy po czym gasnie i czerwona dioda znowu zaczyna mrugac.
Wczesniej udawalo mi sie go uruchomic nawet na 20 sekund, obraz byl w porzadku przy czym podswietlanie wciaz mrugalo.
Telewizor jest na gwarancji. Dzisiaj w ostatnim momencie przed godz 17 udalo mi sei dodzownic do seriwsu ale bylem poza domem i nie moglem podac numeru seryjnego.
Czego potrzebuje do zgloszenia awarii? Mam numer seryjny oraz pusta (nie podbita) gwarancje.
Z tego co pamietam przy kupowaniu musialem dzownic do Sharpa i podawac numer seryjny w celu przedluzenia gwarancji do 5 lat.
Dzis czlowiek powiedzial mi jeszcze, ze potrzebuje dokalda date zakupu. Problem w tym ze zginal mi rachunek i nie znam dokladnego dnia.
Czego tak na prawde potrzebuje, zeby zglosic awarie i zeby TV zostal odemnie odebrany?
Moze jest jeszcze cos, co moge zrobic przed oddawaniem go do serwisu?