Poproszono mnie jak wygląda gwarancja w Redcoonie w tym przypadku Plazmy LG.
Zgodnie z opisem na stronie Redcoon
Serwis gwarancyjny| redcoon Polska
serwisem gwarancyjnym zajmuje się firma quadra-net.
Zgłosiłem do tej firmy w czwartek rano usterkę. (nie zapomnijcie zapisać nr zgłoszenia) bo Pani nie była skora podać dopiero jak zapytałem to udostępniła. Ponadto poinformowała, że najbliższy serwis w moim regionie oddzwoni. I tak się stało wieczorem zadzwonili i jeszcze raz podałem model i nr seryjny.
Pan z obsługi poinformował, że być może jeżeli model się kwalifikuje to będzie to robiło LG Electonics.
Nie wiem od czego zależy ta kwalifikacja może kraju produkcji bo mój wyprodukowany w Polandi.
Dodatkowo Pan mnie poprosił żebym podbił kartę gwarancyjną u sprzedawcy - bo nie mam podbitej.
Teraz ktoś z serwisu lg ma się odezwać w następnym tygodniu i wstępnie zdiagnozować usterkę.
C.D.N. ......
Naszczęście mam "PIP"