Awaria 50PK760? Brak obrazu.

arti.sa

New member
Witam, po trzech miesiącach użytkowania dopadła mój sprzęt jakaś dziwna awaria-usterka, nie wiem jak to nazwać.
W pewnej chwili tv sam się wyłączył. Przeszedł w stan czuwania. Po ponownym włączeniu brak obrazu. Dźwięk działa i inne funkcje również.

Matryca padła?
 

arti.sa

New member
Poproszono mnie jak wygląda gwarancja w Redcoonie w tym przypadku Plazmy LG.

Zgodnie z opisem na stronie Redcoon
Serwis gwarancyjny| redcoon Polska
serwisem gwarancyjnym zajmuje się firma quadra-net.
Zgłosiłem do tej firmy w czwartek rano usterkę. (nie zapomnijcie zapisać nr zgłoszenia) bo Pani nie była skora podać dopiero jak zapytałem to udostępniła. Ponadto poinformowała, że najbliższy serwis w moim regionie oddzwoni. I tak się stało wieczorem zadzwonili i jeszcze raz podałem model i nr seryjny.
Pan z obsługi poinformował, że być może jeżeli model się kwalifikuje to będzie to robiło LG Electonics.
Nie wiem od czego zależy ta kwalifikacja może kraju produkcji bo mój wyprodukowany w Polandi.
Dodatkowo Pan mnie poprosił żebym podbił kartę gwarancyjną u sprzedawcy - bo nie mam podbitej.
Teraz ktoś z serwisu lg ma się odezwać w następnym tygodniu i wstępnie zdiagnozować usterkę.

C.D.N. ......
Naszczęście mam "PIP" :)


 
Ostatnia edycja:

arti.sa

New member
CD......

Trochę trwało zanim to napisałem ale może się komuś przydać.
Serwis LG zadzwonił i tego samego dnia zabrał sprzęt. Serwisant informował, że plazmy są ciężkie do zdiagnozowania na miejscu... Diagnoza trwała 1 dzień jak zadzwoniłem nastepnego dnia to odpowiedzino mi, że padł jakiś moduł zasilania panela. Poinfomowano mnie jeżeli będzie ta część dostępna to postarają się w ciągu tyg. dokonac naprawy. I tak zrobiono tylko z małym wyjatkiem zmieniono całą matrycę ;) . Została tylko obudowa i zasilacz.
Licznik więc rozpoczoł pracę od 0. Jak widziałem koszt samej matrycy to opiewał coś ok. 1850zł netto.

Pozdrawiam i życzę wszystkim aby nie doznali takiej usterki tym bardziej po 2 letnim okresie gwarancji.
 

plast

New member
Dzieki za info. Faktycznie troche pech taka usterka po gwarancji - chyba lepiej kupic wtedy nowy TV :O. Ale cieszy, ze wszystko sie udalo :).
 
Do góry