Aster - co zrobić po odcięciu sygnału?

Anahit

New member
Mam zagwozdkę. Rzecz dotyczy Astera i pośrednio HD, więc pytam i o radę proszę. Może ktoś wie albo ma doświadczenie.

Otóż Aster odłączył mi kablówkę u mojej mamy (tylko TV i tylko Basic - była na mnie i to ja zabałaganiłem... bo miałem kiedyś zlecenie stałe... bo robili podwyżki... bo zmienili konto, a potem się do nich wybierałem przez 3 miesiące, aby sprawę wyjaśnić i zainwestować w PVR). Pominę fakt, że systematycznie likwidowali z Basica z dużym wyczuciem akurat te kanały, które oglądałem ja lub mama (M6, Planete, Channel 4, BBC World, Euronews, RTR-Planeta, Arte, Mezzo, Superstacja...) i mają za to u mnie dużą krechę. Za przejście na HD z PVR chcieli 250 za instalację - czyli jak z ulicy, a jestem/byłem ich abonentem od 1996 bodaj.

Po pierwsze primo: czy będą w tej sytuacji ściągać zaległość, bo choć nie rozwiązywałem z nimi umowy, to nie musieli przecież dostarczać sygnał, gdy przestałem płacić. Jaka jest praktyka?

Po drugie primo: mam zamiar podpisać nową umowę na HD z PVR w tym samym lokalu - tym razem na mamę - czy da się, znaczy, nie będą bruździć?

U mnie w bloku niestety brak konkurencji, bo przyglądając się kolegom, którzy mają wszystko w UPC: bez problemów, bez łaski i sporo taniej, trudno się nie irytować.
 
Do góry