Macie już jakieś doświadczenia na koncie z Amazonem? Nie widze podobnego tematu, ale może już czas...(?)
Coś więcej o problemach z gwarancją czy tak tylko poraz kolejny przekazujesz info z drugiej ręki niczym nie potwierdzone?Krzychu ja myślę, że to jest też kwestia szczęścia znam takich co byli zadowoleni jak i takich co już tam nie robią zakupów, bo mieli problemy zarówno z zakupem jak i np z gwarancją. Ale wszyscy kupowali pierdółki, więc nie było aż tyle nerwów w stosunku do tego gdyby kupili coś droższego, albo drogiego.
A jakie to są duże pieniądze?Zacznijmy od tego, że to nie są moje problemy, bo ja kupuje wyłącznie na terenie RP nie licząc niektórych płyt cd... Tak jak napisałem znam kilku znajomych, którzy są zadowoleni tak jak i Ty, ale znam przypadki, że mieli problemy z gwarancją (chodziło o czas naprawy) sprzęt został naprawiony - tylko to trwało troszkę czasu.. dla przykładu smartfon naprawiany był półtora miesiąca, gdzie żona tej osoby również miała problem ze smartfonem od tego samego Producenta i miała naprawiony w serwisie w Warszawie w ciągu (jak dobrze pamiętam) 8 dni i naprawa była taka sama. Nie wnikałem w szczegóły, bo mnie zakupy poza RP nie interesują, ale fakt że komuś dany "sklep" pasuje i jest z niego zadowolony to nie oznacza, że we wszystkich przypadkach jest idealnie.. Trzeba też mieć szczęście.. Ja nigdzie nie napisałem, że Amazon jest be.. każdy kupuje tam gdzie mu pasuje..
Ps . Natomiast nie znam nikogo kto by tam robił zakupy za duże pieniądze...
Na razie nie chcę zapeszać, ale nic z tych rzeczy, o ktore pytałemKrzychu co ty tam kupowałeś?
ale znam przypadki, że mieli problemy z gwarancją (chodziło o czas naprawy) sprzęt został naprawiony - tylko to trwało troszkę czasu.. dla przykładu smartfon naprawiany był półtora miesiąca, gdzie żona tej osoby również miała problem ze smartfonem od tego samego Producenta i miała naprawiony w serwisie w Warszawie w ciągu (jak dobrze pamiętam) 8 dni i naprawa była taka sama.
Widać, że masz małe pojęcie o Amazon. Rzucanie kwotami typu "jedno urządzenie powyżej 3000 zł". Jakie to ma znaczenie i co wnosi do tematu? Pisanie, że kupujesz coś w RP i przez to omijasz Amazon też pokazuje to co pisałem w pierwszym zdaniu. Wiesz, że większość towaru jest wysyłana z Polski, a na FV masz Polski numer NIP?Nie wiem jak to było, napisałem to co wiedziałem w tym temacie, co nie zmienia faktu, że ja mam zdanie takie, że trzeba mieć troszkę szczęścia przy zakupach..
A co do dużych pieniędzy, może konkretnej kwoty nie będę pisał, ale ujmę to tak, że nie znam nikogo (mam na myśli moich znajomych, a nie Kolega kolegi) kto by kupił tam jakieś urządzenie wydając jednorazowo powyżej 3 tyś zł... Większość zakupów to z tych osób robi tam do 1500 zł..
A propo chwalenia, albo psioczenia na dany produkt, pamiętam jak x czasu temu kupiłem nową Xsarcię 2.0 HDI, a w tym samym czasie Kolega kupił nowego golfa i jak to się ze mnie śmiał, że nie wyjadę z warsztatu.. efekt był taki, że mi przez okres gwarancyjny samochód odmówił posłuszeństwa 2 razy (ta sama sprawa, za pierwszym razem mechanik nie do końca umiał naprawić to co się popsuło), i raz miałem problem z centralnym zamkiem (wina Producenta do której Citroen nie chciał się przyznać), a Kolega z golfem był 4, albo 5 razy i za każdym razem co innego się psuło.. Trzeba mieć fuksa na to co się kupuje..
A wracjąc do amazona jak nie miałeś do tej pory problemów to oby tak dalej było...
Rzeczywiście masz pecha... ja oprócz wspomnianego Denona (kwota ponad 3k) kupowałem jakieś drobiazgi i tez szybko sprawnie bez problemu. W czasach darmowej przesyłki z UK korzystałem z brytyjskiego Amazona również bez problemów.Dno i wodorosty w sprawie mojego zamóweinia...
Mamy postęp informacyjny
Nie wiem czy prawdziwy, czy wymyslony. Dzis wykonałem kolejny telefon. Dowiedziałem sie, że kilka dni temu do działu zamówień wysłano zapytanie co się dzieje z moim zamówieniem. Ponoć nadal nie otrzymali odpowiedzi.
Tylko pogratulować. Na pewno nigdy nie kupię już u nich niczego.
Jeff Bezos pęka ze śmiechu i popala cygaro.