Aktualizacja Netflix

mistrzadrian

New member
Witam, posiadam aplikację Netflix w wersji 3.229 (2016/01/07) na telewizorze Samsung UE50F6650SS. Niestety Samsung nie udostępnił aktualizacji do nowszej wersji, czy istnieje jakiś sposób aby mieć nowszego Netflixa? Wersja oprogramowania tv: 2126 (najnowsza dla tego modelu).
 

ernet

Active member
Bez reklam
Witam, posiadam aplikację Netflix w wersji 3.229 (2016/01/07) na telewizorze Samsung UE50F6650SS. Niestety Samsung nie udostępnił aktualizacji do nowszej wersji, czy istnieje jakiś sposób aby mieć nowszego Netflixa? Wersja oprogramowania tv: 2126 (najnowsza dla tego modelu).

Pewnie nie... a co się istotnego zmieniło w najnowszej wersji Netflixa i skąd masz informacje,że jest jakaś nowsza wersja ?
 

lolo2

Well-known member
Bez reklam
Uroki samsunga... po dwoch latach w nosie maja swoje tv i trzeba kupic nowe. Skypa z h6400 tez zajumali z czasem, potem chyba tvn playera....

Przygody z h6400, teraz przygody z k7000, jeszcze niech moj monitor ue50mu6102 da ciala i moge sie pozegnac z samsungiem.
 
Ostatnia edycja:

mistrzadrian

New member
O nowszej wersji wiem z czatu z pracownikiem Netflixa. W 2017r. wprowadzili polskie menu. Czy firmware tv F6400 Series lub F6800 Series będzie zgodny z moim TV UE50F6650SS? Pytam, ponieważ na amerykańskiej stronie Samsunga jest możliwość ściągnięcia firmware ver 2225.0 do tych serii. Może jest w nim nowsza wersja Netflixa.
 

Bejziczek

Member
Na 40F6320 borykam się z tym samym problemem; wymieniałem się mailami z supportem Netfixa i Samsunga; jedni zwalają winę na drugich.
Nawet wielkości oraz koloru czcionki w napisach nie można zmienić
Wg mnie to wina Netflixa bo inne apki vod; showmax, player, ipla są w miarę świeże i aktualizowane
 

feg

New member
Widzę, że kilku z was korzysta lub korzystało z Netflixa na serii F Samsunga.

Wiem, że wersja aplikacji jak piszecie jest stara i nie ma możliwości aktualizacji, ale powiedzcie proszę czy działa chociaż wybór profili na Netflixie, czy tego też ta apka nie obsługuje?

Pytam, bo w internecie znajduję informacje, że wyboru profili nie ma i zawsze na sztywno jest ustawiany pierwszy bez możliwości zmiany. Problem tylko taki, że są to informacje starsze niż 2016 rok (a wtedy była ostatnia aktualizacja), więc może się coś zmieniło i uzyskam od was świeższe informacje :)

Jeśli wyboru profili nie ma to aplikacja będzie dla mnie bezużyteczna i szkoda opłacać abonament, a okres próbny mam już wykorzystany, a nie sprawdziłem wtedy jak wygląda to na tej aplikacji.
 
Do góry