doczekałem się reakcji ze strony sewrwisu. No przynajmniej odpowiedzi bo o reakcji ciężko tutaj powiedzieć.
Poniżej odpowiedź pracownika serwisu Toshiby, firmy MIC
"witam pamiętam Pana zapytanie jak równiże fakt iż odpisywałem na to zgłoszenie, w prawdzie z opóźnieniem ale chcieliśmy sprawdzić problem na innych egzemplarzach tego modelu TV.
Zgłoszona usterka nie występuje zaś jeżeli chce Pan mimo wszystko zgłosić TV to bardzo proszę o rejestrację zgłoszenia przez naszą stronę /mik.radom.pl/mik,,content,6,tytul,zarejestruj_naprawe.html
Autoryzowany Serwis MIK RADOM: Philips, Apple, Samsung, Sony, Toshiba, Sharp, JVC, Panasonic[/url] lub telefonicznie /48/362-27-20
TV zajmie się nasz technik, skontaktujemy się w celu umówienia odbioru. "
Po kolejny kontakcie z pracownikiem dostałem następującą informację:
"witam
oficjalne zgłoszenie tego problemu nigdy nie nastąpiło, na innych egzemplarzach tego modelu który mieliśmy możliwość testowania zgłoszona przez Pana usterka nie występowała dlatego tym bardziej prosze o rejestrację zgłoszenia abyśmy mogli przyjrzeć się problemowi.
w opisie usterki proszę zawrzeć informację "NAPRAW CENTRALNA MIK"