Akcje Sony spadły poniżej 1000 jenów po raz pierwszy od 1980 r. To ogromna utrata wartości od maksymalnej ceny 16,950 jenów która zanotowana była w marcu 2000 r.
Akcje Sony spadły na giełdzie do wartości 990 jenów po raz pierwszy od 1980 roku.
Po wprowadzeniu do sprzedaży ikony Sony - Walkmana w 1979 roku akcje poszybowały do wartości 16950 jenów za akcję.
Spadek akcji firmy Sony jest objawem ogromnych start notowanych ostatnio przez firmę.
Poobijany przez konkurencję czyli firmy Apple i Samsunga, Sony stracił ogromne pieniądze szczególnie na produkcji telewizorów.
W 2010 roku Sony zatrzymał japońską produkcję Walkmananów, których sprzedał 220 milionów egzemplarzy na całym świecie.
Sony odnotował rekordową roczną stratę 5,7 miliardów dolarów ale dąży do powrotu na swoje miejsce pod kierownictwem nowego prezydenta - Kazuo Hirai
Sony planuje cięcia 10.000 miejsc pracy i widzi swoje szanse w smartphonach, tabletach i IT.
Gadżety Sony straciły popularność u konsumentów gdy na rynku pojawiły się produkty firmy Apple takie jak iPhon i iPod. Sony również stracił na rynku telewizorów za przyczyna firmy Samsung i innych konkurentów azjatyckich. Sony upatruje wzrost sprzedaży na rynkach wschodzących, takich jak Indie i Meksyk.
fareastgizmos
Akcje Sony spadły na giełdzie do wartości 990 jenów po raz pierwszy od 1980 roku.
Po wprowadzeniu do sprzedaży ikony Sony - Walkmana w 1979 roku akcje poszybowały do wartości 16950 jenów za akcję.
Spadek akcji firmy Sony jest objawem ogromnych start notowanych ostatnio przez firmę.
Poobijany przez konkurencję czyli firmy Apple i Samsunga, Sony stracił ogromne pieniądze szczególnie na produkcji telewizorów.
W 2010 roku Sony zatrzymał japońską produkcję Walkmananów, których sprzedał 220 milionów egzemplarzy na całym świecie.
Sony odnotował rekordową roczną stratę 5,7 miliardów dolarów ale dąży do powrotu na swoje miejsce pod kierownictwem nowego prezydenta - Kazuo Hirai
Sony planuje cięcia 10.000 miejsc pracy i widzi swoje szanse w smartphonach, tabletach i IT.
Gadżety Sony straciły popularność u konsumentów gdy na rynku pojawiły się produkty firmy Apple takie jak iPhon i iPod. Sony również stracił na rynku telewizorów za przyczyna firmy Samsung i innych konkurentów azjatyckich. Sony upatruje wzrost sprzedaży na rynkach wschodzących, takich jak Indie i Meksyk.
fareastgizmos
Ostatnia edycja: