Faktycznie nie ładnie, aczkolwiek brak oryginalnego pudełka to poważny argument dla Ciebie. Generalnie przy częściach komputerowych zresztą nie tylko, że oddajesz na serwis tylko i wyłącznie produkt uszkodzony bez osprzętu. Jeśli będą chcieli Ci wymienić na nową to dadzą Ci nową kartą, ale bez osprzętu(np. DVI/HDMI), bo przecież jest ten sam. Jak oddajesz tv do serwisu to też sam tv bez pilota, kabli itp. Będziesz musiał udowodnić, że był tam osprzęt, masz ułatwione zadanie bo nie ma oryginalnego kartonika. Ja kiedyś gdy spaliła mi się karta graficzna oddałem ją do serwisu (poprzez sklep w którym zakupiłem) razem z oryginalnie zapakowaną przejściówką DVI/HDMI (były wtedy dość drogie) i zwykła przejsciówką DVI/D-Sub. Wrócił do mnie oryginalny kartonik z nową kartą i z dwiema przejściówkami DVI/D-sub. No myśleli, że na idiote trafili. Ja od razu przy odbiorze w sklepie zauważyłem ten wałek. Sklep interweniował. No i nic nie wywalczył ponieważ twierdzą, że nie było przejściówki, a zresztą nie powinno jej tam być, bo serwis za osprzęt nie odpwiadał. Po prostu ktoś z obsługi sobie ukradł i tyle, włożył nic nie wartą inną przejściówkę DVI/D-sub. Nie była mi potrzebna bo i tak od zawsze używam kabla HDMI/DVI, więc odpuściłem. Sklep zrekompensował mi to w inny sposób, ale mam nauczkę na przyszłość. Wiem, że to Cie nie pocieszy, ale dobrze , że masz choć naprawioną kartę graficzną, ale o kartonik to walcz, bo przecież, zawsze może się sypnąć jeszzce raz i wtedy się ktoś przyczepi o kartonik od ATI, a nie Nvidii.
Ostatnia edycja: