65" czy 75" do 7k

gregor_p

New member
Witam
Zastanawiam się nad wyborem nowego Tv do salonu. Dotychczasowy model Samsung LE46A956 jest już leciwy (choć jakość obrazu w fhd mnie w zadowala) i idąc z duchem czasu trzeba coś większego postawić. Nie chce zbytnio przepłacać i inwestować i mam na to maksymalnie 6000 tys jeżeli 65" ale jeżeli warto dołożyć do 75" to może tysiąc bym jeszcze wygospodarował.
Na ta chwilę rozważam takie modele:
Samsung UE65MU8002
Sony KD-65XE8577/8505
lub
Samsung UE75MU6102

W Sony niezbyt mi się podoba Android ale to może kwestia, że nie mam w tym doświadczenia... więc nie skreślam.

Odległość od TV to jakieś 2,5- 3 metry. W zasadzie oglądam pod delikatnym kątem - nie wiem jak to określić. Może tak. Jak mierzyłem Tv 75 cali to patrzył będę na niego siedząc przed nim na wysokości końca tv. A więc załóżmy że idealnie na wprost prawej krawędzi natomiast do lewej już jakiś kąt mam.
Oglądam z reguły wieczorami a słońce nigdy nie świeci mi w TV. Oglądam głównie filmy, czasami sport, trochę muzyki. Materiał z satelity i youtube oraz czasami z komputera.

Co byście polecili? Brać ten 75" czy lepiej wyższy model a 65"?
Może jakieć inne modele warte zainteresowania w tym przedziale cenowym?

Pzdr wszystkich i dziękuję za porady.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Masz extra modele :
- TCL 75c7006 za 7899 zł z kalibracją, uchwytem, montażem , dostawą, pilotem głosowym.
- SkyMaster 78" za 6599 zł
- Philips 75PUS7303 za 8999 zł
- SOny 75XE8596 za 9500 zł

- Philips 65PUS8102 za 6299 zł
- Sony 65XE8505 za 5950 zł
- Philips 65PUS7502 za 4999 zł
- Samsung 65MU7002 za 5650 zł
- Philips 65PU87602 za 6999 zł
- TCL 65X2 za 5199 zł

gregor_p

New member
Sprawdziłem i odległość do telewizora to dokładnie 2,5 metra - czy przy tej odległości 75 będzie za duży?
Nie chcę przekraczać budżetu 6 tys jeżeli 65" a 7 tys tylko jeżeli to będzie 75". Dlatego jeżeli 75" to tylko Samsung UE75MU6102. Czy warto czy może lepiej coś z 65"?