Witam,
Zglosilem reklamacje na 65XE8505- 8.11.2018- powod wypalone logo TV w gornym prawym rogu i coraz mocniejszy z czasem banding.
Po poczatkowej diagnozie serwis nie zauwazyl usterki, po moim telefonie diagnosta dopatrzyl sie wreszcie wad i poinformowal mnie, ze wnioskuja o wymiane na nowy TV. Do dzis czekam na wymiane TV po wielu mailach pospieszajacych Sony brak finalu sprawy. Dowiedzialem sie ze dotarl na wymiane dla mnie do serwisu w Krakowie tv(ten sam nieprodukowany juz model) ktory posiadal wieksze wady niz moj, zawnioskowali o wymiane bez konsultacji ze mna- ponoc nie nadawal sie do uzytku. Napisalem do Sony, ze nie zycze sobie uzywanego telewizora z wadami. Do dzisiejszego dnia brak odpowiedzi, decyzji itp. Na infolinii nic nie wiedza, nic nie moga.
Ogolnie nie polecam sony, jesli ktos chce ryzykowac a widze, wady sprzetu to u nich norma to na wlasna odpowiedzialnosc.
Moze ktos mial taka sytuacje i wie ile czasu mozna czekac az szacowne sony zdecyduje cos w tej sprawie?