52 cale Full HD za 1331 zł ?

mushabelly

New member
Witam

Nie mogę jeszcze dodawać linków ale w sklepie Hoopla.pl znalazłem
Sharp LC 52HD1E za 1331 zł? O co chodzi? Normalnie kosztuje ponad 10000zł.
Może opłaca sie kupić odrazu kilka sztuk?
 

mushabelly

New member
No tak są błędy - jakieś literówki ale skoro podają określoną cenę to jeśli teraz zamówię to teoretycznie nie mogą już mi zmienić ceny na dany towar a jeśli tak to co... sąd?
 

mushabelly

New member
Wiem wiem że nie mają :) Tylko zastanawiam się czy w momencie złożenia zamówienia oni nie są przypadkiem zobowiązani do sprzedaży danego towaru w danej cenie. Jeśli ją zmienią to jest też łamanie prawa. Przecież jest wolny rynek nikt nie zabroni wystawić im towaru który normalnie kosztuje 10000zł za 50000zł jak i za 10zł. Gdzieś czytałem artykuł na ten temat niestety nie mogę sobie przypomnieć jak to dokładnie jest:(

Ale ten problem się chyba bardziej nadaje na jakieś forum związane z prawem

Pozdrawiam :)
 

ar2

Wsparcie
Członek Załogi
HD Squad
Przeczytaj regulamin sklepu i na 99% dowiesz się, że to co mają na stronie nie jest ofertą handlową takie zabezpieczenie i furtka w jendym.
 

mushabelly

New member
Niby jest ten regulamin, ale tam sobie wszystko napisać. Raz widziałem jak sklep napisał że towar można zwracać tylko w ciągu 7 dni. Dzwonię do nich po miesiącu i mówię że chcę zwrócić, zaczynają marudzić mówię że prawnie mam 2 miesiące, przyjmują bez gadania. Każdy może napisać co chce w takim regulaminie (w granicach rozsądku), jeśli klient się nabierze to lepiej dla sklepu :). Spróbuję się czegoś dowiedzieć w tym temacie, mam nadzieję że nie będzie za późno ;)

chociaż takie wykorzystywanie błędu sklepu do końca uczciwe nie jest :(
 
Ostatnia edycja:

Masta_J

Active member
Bez reklam
mushabelly napisał:
(...)mówię że prawnie mam 2 miesiące, przyjmują bez gadania. (...)

W zgodzie z jakim niby prawem masz 2 miesiące?

Co do zakupu tego Sharpa to kupuj go sobie i tak go nie zobaczysz na oczy :cool:

@k0val
To na co czekasz? :mrgreen:

Pozdrawiam,
 

replica

New member
@ Masta_J dokładnie ma 3 miesiace, jeżeli nie został poinformowany o mozliwości odtąpienia od umowy, na pismie lub w inny sposób. Oczywiście jeżeli transakcja została zawarta poza siedzibą firmy, czyli np.: przez internet.
 
Ostatnia edycja:

Masta_J

Active member
Bez reklam
W inny np. ustnie?
Nie do udowodnienia.

Poza tym dajcie jakąś podstawę prawną tego o czym mówicie.

Pozdrawiam,
 
Ostatnia edycja:

replica

New member
Nawet jak mu wyślą oswiadczenie o możliwości odstąpienia od umowy na piśmie wraz z zamówionym towarem to tez nie będą w stanie udowodnić, że oświadczenie wysłali.
Sytuacja wygląda następująco:

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ POZA LOKALEM PRZEDSIĘBIORSTWA

  • [*]Zgodnie z Ustawą z dnia 2 maca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. nr 22, poz. 271) konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa (np. w swoim do- mu lub miejscu pracy), może od niej odstąpić bez podawania przyczyn wciągu 10 dni od zawarcia umowy.

  • [*]Aby odstąpić od umowy konsument musi złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu. Wzór takiego oświadczenia powinien otrzymać od swego kontrahenta przed zawarciem umowy. Na wzorze tym powinno znaleźć się oznaczenie przedsiębiorcy, tzn. jego imię i nazwisko oraz adres zamieszkania lub nazwa przedsiębiorstwa i jego
    siedziba.
Jeśli kontrahent nie poinformuje konsumenta o prawie odstąpienia od umowy, to konsument może od takiej umowy odstąpić w terminie 10 dni od momentu, kiedy uzyskał informację o prawie odstąpienia. Nie może to jednak nastąpić po upływie trzech miesięcy od wykonania umowy.
W razie odstąpienia umowa uważana jest za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Strony zwracają sobie wstanie niezmienionym to, co nawzajem świadczyły, a jeśli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, to należą się od nich odsetki ustawowe.

W tym przypadku najlepszym wyjściem dla sprzedającego jest umieszczenie tej informacji na stronie, tak żeby klient mógł się z nią zapoznać.
 

Masta_J

Active member
Bez reklam
Zawsze można wysłać poleconym za potwierdzeniem odbioru.

Poza tym piszą tu o 3 miesiącach a nie o 2.
I 3 miesiące już bardziej kojarzę.

Dobra mam:
Art. 4. Jeżeli konsument nie został poinformowany na piśmie o prawie odstąpienia od umowy, bieg terminu, o którym mowa w art. 2 ust. 1, nie rozpoczyna się. W takim wypadku konsument może odstąpić od umowy w terminie dziesięciu dni od uzyskania informacji o prawie odstąpienia. Konsument nie może jednak z tego powodu odstąpić od umowy po upływie trzech miesięcy od jej wykonania.

Pozdrawiam,
 
Ostatnia edycja:

mushabelly

New member
Przepraszam pomyliły mi się te 2 miesiące z 2 latami :oops: w których to podobno sprzedawca ma obowiązek, nie wiem jak to powiedzieć, "zajmować" się wszystkimi sprawami w związku ze sprzedanym produktem ( i nie jest to gwarancja ) . Gdzieś widziałem taką ustawę (czy co to było - nie znam się) ale dokładnie nie wiem o co w niej chodzi.
 
Do góry