50PUS7334 - problem z HDR10+

Guerin

New member
Witam wszystkich.

Mam pytanie do osób posiadających ten telewizor lub inny z tej serii czyli Performance (The One) z 2019 roku.
Po ostatniej aktualizacji (którą zrobiłem w dniu 15.09.2020) do wersji TPM191E_R.101.001.079.005 przestał działać HDR10+.
Dolby Vision na Netflixie działa normalnie.
Zwykły HDR10 (np. na YouTube) także działa.
Niestety często korzystam z Amazon Prime Video, a tam niektóre materiały są masterowane do HDR10+,jednak po tej aktualizacji HDR w ogóle się nie uruchamia (nawet w prostszym trybie czyli HDR10).
Najpierw myślałem, że to jakiś problem z apką ale od tego czasu było już kilka aktualizacji i nadal nic (teraz działam na najnowszej wersji 5.3.4).

Czy ktoś z użytkowników forum ma też taki problem?

Pozdrawiam!
 

Guerin

New member
@gutekxtpl
Dzięki za link.
Mam pytanie odnośnie tego softu.
Czy to jest oficjalny soft Philipsa czy jakiś "homemade"?
Na oficjalnej stronie Philipsa pod mój model jest jakiś inny starszy soft dostępny do ściągnięcia.
 

gutekxtpl

Member
Tak to oficjalne softy Philipsa, zresztą tam są przecież linki do stron Philipsa z oprogramowaniem. Tyle, że niemieckich.
Często tak bywa, że lokalne strony producentów są w tyle z aktualnymi wersjami za przykładowo stroną globalną.
 
Do góry