Witam wszystkich.
Mam pytanie do osób posiadających ten telewizor lub inny z tej serii czyli Performance (The One) z 2019 roku.
Po ostatniej aktualizacji (którą zrobiłem w dniu 15.09.2020) do wersji TPM191E_R.101.001.079.005 przestał działać HDR10+.
Dolby Vision na Netflixie działa normalnie.
Zwykły HDR10 (np. na YouTube) także działa.
Niestety często korzystam z Amazon Prime Video, a tam niektóre materiały są masterowane do HDR10+,jednak po tej aktualizacji HDR w ogóle się nie uruchamia (nawet w prostszym trybie czyli HDR10).
Najpierw myślałem, że to jakiś problem z apką ale od tego czasu było już kilka aktualizacji i nadal nic (teraz działam na najnowszej wersji 5.3.4).
Czy ktoś z użytkowników forum ma też taki problem?
Pozdrawiam!
Mam pytanie do osób posiadających ten telewizor lub inny z tej serii czyli Performance (The One) z 2019 roku.
Po ostatniej aktualizacji (którą zrobiłem w dniu 15.09.2020) do wersji TPM191E_R.101.001.079.005 przestał działać HDR10+.
Dolby Vision na Netflixie działa normalnie.
Zwykły HDR10 (np. na YouTube) także działa.
Niestety często korzystam z Amazon Prime Video, a tam niektóre materiały są masterowane do HDR10+,jednak po tej aktualizacji HDR w ogóle się nie uruchamia (nawet w prostszym trybie czyli HDR10).
Najpierw myślałem, że to jakiś problem z apką ale od tego czasu było już kilka aktualizacji i nadal nic (teraz działam na najnowszej wersji 5.3.4).
Czy ktoś z użytkowników forum ma też taki problem?
Pozdrawiam!