czytałeś warunki Gwarancji ?
http://electronicpartner.com.pl/index.php?id=28
O naprawach w domu jak w gwarancji Panasonic Polska nie ma mowy.
Musisz zachować wszystkie elementy zabezpieczenia /kartonowych pudeł , folii, pianek zabezpieczających etc.).
Lepiej dobrze przeczytaj i sprawdź czy masz prawidłowo wypełnioną gwarancję i czy paragon z kasy fiskalnej jest czytelny , chodzi o to żeby nie stresować się później.
Nie są objęte gwarancją dopuszczalne poziomy błędów pikseli w ekranach typu LCD, jeżeli ich ilość w przypadku pikseli kolorowych nie przekracza 8szt. na ekran, natomiast w przypadku pikseli czarnych lub białych
4szt. na ekran.
W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 3 dni roboczych na reklamację zg łoszoną drogą elektroniczną , Kupujący zobowiązanyjest dokonać ponownego zgłoszenia telefonicznie - to jest dobre.
W ramach zgłoszenia Gwarant ustala z Kupującym dane dotyczące sprzętu i osoby uprawnionej do dochodzenia uprawnień gwarancyjnych, sposób opakowania sprzętu na czas transportu, dostarczenia sprzętu do naprawy, przy czym Gwarant ma prawo wskazać firmę kurierską , sposób przekazania naprawionego sprzętu Kupującemu przez Gwaranta i pokrycia kosztów ciążą cych na Gwarancie, a także inne okoliczności konieczne do wykonania
uprawnień gwarancyjnych.
Kupujący zobowiązany jest dostarczyć sprzęt do wskazanego przez Gwaranta punktu, osobiście lub przesyłką kurierską .
Wszelka odpowiedzialność związana z zapewnieniem należytego opakowania i zabezpieczeniem sprzętu dostarczanego do Gwaranta ciąży na Kupującym. Uszkodzenia powstałe wskutek nieodpowiedniego zabezpieczenia towaru są wyłączone z odpowiedzialności gwarancyjnej - to jest najlepsze.
Ale oczywiście niechaj plazma gra Ci kilkanaście lat bez awarii.