42px80

aron69

New member
Witam.
Testuję już 15. dzień.Wszystko OK. Zakup w sklepie internetowym 3500 pln (mała komercja:sklep 123klik;obecnie MF123-polecam.) Narazie opcja docieranie,ale i tak na tych parametrach jest zaje..fajnie. DVD ONKYO(prodressive skan) po komponencie super, C+ też OK.
DivX - nie narzekam. Odległość oglądania ok. 3 m.
Gdyby ktoś miał jakieś pytania jestem do dyspozycji...
Pozdr. aron69.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
ale wiesz że bez gwarancji Panasonic Polska ?

Uprzejmie informujemy, że honorujemy gwarancję z krajów UE.
Zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej jeżeli model urządzenia nie odpowiada modelowi, który jest sprzedawany na terenie kraju, w którym przebywa nabywca lub jeżeli charakterystyka urządzenia nie odpowiada sprzedawanemu w danym kraju odpowiednikowi, firma prowadząca sprzedaż lub dystrybutor narodowy mogą podjąć się realizacji gwarancji po sprowadzeniu części zamiennych z kraju pierwotnego zakupu lub przekazać tam urządzenie w celu usunięcia usterki.
W obu przypadkach nabywca jest zobowiązany do dostarczenia karty gwarancyjnej i dowodu z datą zakupu.
Nabywca zostanie obciążony wszelkimi kosztami związanymi z transportem urządzenia bądź części zamiennych. Dopuszcza się także w takich wypadkach związane z transportem opóźnienie w realizacji praw gwarancyjnych.

i nie obejmuje Cię program szybkich napraw w domu :
http://www.panasonic.pl/?profi
 

aron69

New member
For kiki.

A jeśli gwarancję wydał Electronic Partnet Polska? Gwarancję dają door-to-door na 24 mies.
Warunki gwarancji takie same jak Panasonic Polska.
Pozdr.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
czytałeś warunki Gwarancji ?
http://electronicpartner.com.pl/index.php?id=28
O naprawach w domu jak w gwarancji Panasonic Polska nie ma mowy.
Musisz zachować wszystkie elementy zabezpieczenia /kartonowych pudeł , folii, pianek zabezpieczających etc.).
Lepiej dobrze przeczytaj i sprawdź czy masz prawidłowo wypełnioną gwarancję i czy paragon z kasy fiskalnej jest czytelny , chodzi o to żeby nie stresować się później.

Nie są objęte gwarancją dopuszczalne poziomy błędów pikseli w ekranach typu LCD, jeżeli ich ilość w przypadku pikseli kolorowych nie przekracza 8szt. na ekran, natomiast w przypadku pikseli czarnych lub białych
4szt. na ekran.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 3 dni roboczych na reklamację zg łoszoną drogą elektroniczną , Kupujący zobowiązanyjest dokonać ponownego zgłoszenia telefonicznie - to jest dobre.

W ramach zgłoszenia Gwarant ustala z Kupującym dane dotyczące sprzętu i osoby uprawnionej do dochodzenia uprawnień gwarancyjnych, sposób opakowania sprzętu na czas transportu, dostarczenia sprzętu do naprawy, przy czym Gwarant ma prawo wskazać firmę kurierską , sposób przekazania naprawionego sprzętu Kupującemu przez Gwaranta i pokrycia kosztów ciążą cych na Gwarancie, a także inne okoliczności konieczne do wykonania
uprawnień gwarancyjnych.

Kupujący zobowiązany jest dostarczyć sprzęt do wskazanego przez Gwaranta punktu, osobiście lub przesyłką kurierską .

Wszelka odpowiedzialność związana z zapewnieniem należytego opakowania i zabezpieczeniem sprzętu dostarczanego do Gwaranta ciąży na Kupującym. Uszkodzenia powstałe wskutek nieodpowiedniego zabezpieczenia towaru są wyłączone z odpowiedzialności gwarancyjnej - to jest najlepsze.

Ale oczywiście niechaj plazma gra Ci kilkanaście lat bez awarii.
 

aron69

New member
For kiki.

"Kupujący zobowiązany jest dostarczyć sprzęt do wskazanego przez Gwaranta punktu, osobiście lub przesyłką kurierską ."

To w końcu jak to jest z tą gwarancją door-to-door?
Serwisant nie przyjeżdża do klienta, aby stwierdzić przyczynę usterki?
Czyżby znowu nabicie kogoś "w butelkę"?

Mam nadzieję,że tak jak mówisz, sprzęt będzie sprawny przez ...lat.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
to nie moja twórczość - tylko wyciąg z gwarancji.
Ale radzę przeczytać dokładnie - bo interpretacja jest bardziej ciekawa niż same słowa.
 

aron69

New member
For kiki

Wiem kiki ,że masz spore doświadczenie w tej materii i nie jestem godzien polemizowac z Tobą na ten temat...
Na razie cieszę się zakupem i staram sie nie myśleć o ewentualnych awariach.
Ciekawe jaką gwarancję mają inni szczęśliwi posiadacze Panasów PX/PZ?

P.S. Mam kumpla,który zakupił 6 mies. temu Panasonica 42PZ70,kiedy zapytałem go o gwarancję - powiedział,że to zmartwienie Panasonic Polska(kupował przez internet)... a o docieraniu plazm nie słyszał w ogóle.

Pozdr.aron69
 

koval888

New member
Panowie mam pytanie. Jak w 42px80 wejść w menu serwisowe, bo daję głośność w dół i trzy razy 0 i nic się nie dzieje?
 

aron69

New member
Menu serwisowe Panas TH-42PX80

1) Przycisk F - volume na zero -przytrzymać

2) Na pilocie 3x zero

3) Poczekać 2-3 sek. - wskakuje menu serwisowe

4) Dwie ostatnie pozycje w prawej kolumnie :
Time pracy i ilość włączeń TV
5) Exit na pilocie - wyjście z menu.
pozdr.
 

tomhd

New member
Proszę nie cytować poprzednika. ArtS :)

Kolego, który przycisk na pilocie to F, szukam i nie mogę go znaleźć?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

aron69

New member
Witam tomhd.
Przycisk F znajduje się pod klapką na panelu TV (klawisz funkcyjny-wybiera funkcje sterujące TV :głośność,kontrast,kolor itd.).
1)Wciskasz go - pojawia się pierwsza funkcja :siła głosu

2)Klawiszem "-" (minus) zjeżdżasz do zera i trzymasz wciśniętego jeszcze na chwilę

3)W tym czasie 3x wciskasz 0 (zero) na pilocie

4)Możesz puścić klawisz "-" na TV

5)Czekasz jakieś 2-3 sek. i powinno pojawić się menu serwisowe...

6)Wyjście z menu: Exit na pilocie

Sorry,ale chyba poprzednio zastosowałem zbytnie skróty myślowe...
A swoją drogą warto czasem przyjrzeć sie bliżej jak wygląda własny TV.
Pozdr.
 
Ostatnia edycja:
Do góry