j.m.oizo napisał:
Zadzwoniłem do serwisu w lublinie - to pan kazał mi przywiesc telewizor do nich - bo oni nie maja czym tego przewiesc.
A czas naprawy okreslił na minimu 7 dni.
To ja podziekuje za taka naprawe.
Mozecie mi powiedziec czy to jest taki zwykły dysk (jak w komputerze) i czy mozna go samemu wymienic????
Pozdrawiam
@ j.m.oizo
Ahoj!
No, co ty! Nic nie grzeb sam, bo stracisz gwarancję i uprawnienia konsumenckie!
A najlepiej to (jeśli nie chcą Ci wymienić buczącego dysku w serwisie) niech Sprzedawca (!) wymieni Ci cały tv na nowy albo NIECH ZWRÓCI PIENIĄDZE - żądaj na podstawie " niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową" >>> patrz w: Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 141 poz. 1176) - która określa obowiązki sprzedawcy względem konsumenta.
:hmm:
Pogoogluj i przeszukaj forum, a znajdziesz podpowiedzi. Ostatecznie zwróć się do Rzecznika Konsumentów lub UOKiK - link poniżej:
http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_konsumentow/faq/
Trzymam kciuki i pozdrawiam!
Adam