Zwiększona sprzedaż ... zmniejszone zainteresowanie ...
Nowe badania w USA, potwierdzają, że producenci sprzedają coraz więcej modeli
Ale ...
Tylko 14% konsumentów kupowała telewizor by mieć koniecznie 3D, zaś 68% po prostu chce mieć 3D i nawet nie wie czy będzie z niego korzystać.
Tak więc, podczas gdy notuje się wzrosty sprzedaży telewizorów 3D spada zainteresowanie samym 3D. Gdyby istniały wersje telewizorów w tej samej klasie bez 3D zróżnicowane cenowo, to wyniki sondażu byłyby tragiczne. Teraz w dobrych modelach i tak płacisz za 3D nawet gdy nie chcesz.
Mam telewizor 3D ale nigdy z 3D u siebie w domu nie korzystałem i wcale mnie nie ciągnie do tego.
fullhd
Nowe badania w USA, potwierdzają, że producenci sprzedają coraz więcej modeli
telewizorów 3D.A wynika to z systemu produkcji. Po prostu w dzisiejszych czasach prawie każdy telewizor już od klasy średniej ma wbudowane 3D.
Według sondażu przeprowadzonego przez NPR Grup, telewizory 3D zanotowały wzrost sprzedaży w pierwszym kwartale 2012 roku o 11% [wszystkie rozmiary]. Specjalne badanie dla telewizorów 3D ponad 40" pokazało ze wzrost wyniósł 22%.
Ale ...
Tylko 14% konsumentów kupowała telewizor by mieć koniecznie 3D, zaś 68% po prostu chce mieć 3D i nawet nie wie czy będzie z niego korzystać.
Tak więc, podczas gdy notuje się wzrosty sprzedaży telewizorów 3D spada zainteresowanie samym 3D. Gdyby istniały wersje telewizorów w tej samej klasie bez 3D zróżnicowane cenowo, to wyniki sondażu byłyby tragiczne. Teraz w dobrych modelach i tak płacisz za 3D nawet gdy nie chcesz.
Mam telewizor 3D ale nigdy z 3D u siebie w domu nie korzystałem i wcale mnie nie ciągnie do tego.
fullhd