Rafael8911
New member
Witam,
od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem modelu 32RL939 i nie potrafie połączyć się z siecią.
Wyszukuje sieć, znajduje ją wpisuje hasło, IP zostawiam automatyczne, wszystko niby działa ale gdy zrobie test połączenia to wyskakuje, że połączenia nie mozna nawiązać.
Gdy wejde w informacje bezprzewodową to pokazuje, że telewizor jest podłączony do sieci. Tylko, że połączenie nie działa. Sygnał z routera jest 'silny'
Próbowałem podpiąc telewizor kablem i uzyskałem ten sam efekt.
Domysłam się, że po prostu mam coś źle ustawione w ustawieniach routera albo coś w tym stylu ale juz nie mam pojęcia co zrobic.
Z góry dzięki za każdą pomoc, podpowiedź
Jeśli ktoś byłby zainteresowany tym modelem telewizora i ma jakies pytania to chętnie odpowiem
Pozdrawiam Rafał
od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem modelu 32RL939 i nie potrafie połączyć się z siecią.
Wyszukuje sieć, znajduje ją wpisuje hasło, IP zostawiam automatyczne, wszystko niby działa ale gdy zrobie test połączenia to wyskakuje, że połączenia nie mozna nawiązać.
Gdy wejde w informacje bezprzewodową to pokazuje, że telewizor jest podłączony do sieci. Tylko, że połączenie nie działa. Sygnał z routera jest 'silny'
Próbowałem podpiąc telewizor kablem i uzyskałem ten sam efekt.
Domysłam się, że po prostu mam coś źle ustawione w ustawieniach routera albo coś w tym stylu ale juz nie mam pojęcia co zrobic.
Z góry dzięki za każdą pomoc, podpowiedź
Jeśli ktoś byłby zainteresowany tym modelem telewizora i ma jakies pytania to chętnie odpowiem
Pozdrawiam Rafał