D
Deleted member 121090
Guest
No to jeszcze raz.HQ150, wiem, że jesteś na bieżaco, śledzę Twoje boje z Sony od początku do koncaNie wiem jak Ty, ale jesli mi dostanie się wadliwy towar to wracam do sklepu, a nie wzywam serwis
Poza tym napisałeś, ze jesteś na bieżaco, ale jednak Ci się wydaje
![]()
Kolega który opisał swoją przygodę z pralką nie dostał niesprawnej pralki!
Zepsuła się w pierwszy dzień użytkowania. To ogromna różnica. Takiego towaru nie możesz odesłać bez podania przyczyny. Nie po to jest przepis o odstąpieniu od umowy w terminie 10dni.
I ten przykład nie ma nic wspólnego z moimi bojami z Sony.
I ja nic nie pisałem o wzywaniu serwisu w takim przypadku. To błąd.
Taki towar który zepsuje się w terminie pół roku od zakupu wysyłamy do sklepu jako towar niezgodny z umową, na koszt sprzedawcy. I on albo go naprawia, albo wymienia na inny albo oddaje kasę.
Z czym się nie zgadzasz? Konkretnie? Co napisałem błędnie?