CES 2014 - konferencja Panasonic na żywo.
Panasonic chce być postrzegane jako marka która robi więcej niż tylko telewizory
czy ekrany profesjonalne. Komunikacja biurowa, przemysł samochodowy, lotniczy i
wiele innych, w których Panasonic zaznacza swoją obecność.
Przykłady produktów i technologii do zastosowań profesjonalnych:
4K VariCam - przystępne cenowo kamery profesjonalne
Pixel Quadrupling w projektorach
Kamery przemysłowe
Tablety - z naciskiem na linię toughpad czyli modele z wzmocnionymi konstrukcjami
odpornymi na wstrząsy, upadki i warunki atmosferyczne.
fz-m1 - tablet 7"
Tablety od 7" do 20" - skupianie się na rynku instytucjonalnym
Rynek konsumencki
Smart TV: platforma Life+screen umożliwiająca m.in. zarządzanie głosowe,
streaming z chmury, komunikację na odległość.
Life+Screen ma być obecne w każdym tv Panasonic
Seria AX800 w wielkościach 58" i 65" ma zapewnić jakość plazmy używając
technologii lcd z rozdzielczością 4K
Przedstawicielem technologii noszonych (wearable) jest kamera 4K
Wspomniano także o aparatach Lumix G
All play - głośniki multiroom bazujące na procesorze qualcomm
Linia produktów Beauty
Zaznaczenie pozycji na rynku samochodowych systemów infotainment.
Informacje, rozrywka i internet w samochodach. Poprawa bezpieczeństwa (mniejsze
wyświetlacze typu head-up) i elektryfikacja samochodów (umowa z Teslą na dostawę
akumulatorów)
Abby Road Studio - demo car
Aupeo w samochodzie. Aupeo i dts-hd nawiązanie współpracy.