Samsung UE40F6400 Brak Aplikacji w Smart HUB

dawiadnad

New member
Witam,
W środę kupiłem TV Samsung UE40F6400, zaktualizowalem soft do 1116, po uruchomieniu SMART HUB w zakładce Aplikacje mam tylko (moje Apps) WebBrowser. W Pasku (zalecane) wyskakują tylko jakieś reklamy odnosnie Aplikacji.

W Inne Aplikacje -> Edytuj My Apps Mam Fcebook Twiter itp. ale nie ma Samsung Apps.


Czy ktoś spotkał się z takim problemem ??
 

tdx

New member
Bez reklam
TV na standby
wbijasz z pilota po kolei info menu mute power

pokazuje się to


dajesz ok na tym


jeszcze raz OK

TV się wyłącza i zaczynasz od nowa. Jakbyś nigdy nie uruchamiał TV ;D
 

tdx

New member
Bez reklam
a przed 1116 miałeś ok?
a jak dasz inne aplikacje na dole smarta to też tam nic nie ma?

zaakceptowałeś warunki korzystania ze smarta?
TV kupowany w pL?
jak masz neta podpiętego?

jak chcesz zainstalować skype z poziomu social huba to też się nie da? :D
 
Ostatnia edycja:

dawiadnad

New member
Po pierwszym podlaczeniu TV w HUB mialem Samsung Apps i wszystkie aplikacje, ale jak chcialem pobrac aplikacje Przycisk z Pobierz zmienil sie na Pobieranie, i nic sie nie dzialo. Aplikacja pojawiala sie w spisie ale byla siwa/ niedostepna z paskiem ktory nie przesuwal się(jak by chcialo instalowac a nie moglo). Po jakims czasie aplikacje znikały. Po aktualizacji na 1116 nie mam wogole aplikacjie.

Jak wchodze w Inne aplikajce na dole to po dodaniu aplikacji poprzez Edit Apps mam inne podstawowe aplikacje.

Zaakaceptowalem wszystkie warunki.
TV kupione w Polsce w MM.
Podpiete mam przez Kabel.

Jeszcze jak biore opcje potem Funcke Smart i opcja konto samsung jest niedostepne.

w HUB jak wyswietli sie reklama z jaka aplikacja to po pliknieciu na nia otwiera sie Samsung Apps, loguje sie ale nie moge nic pobrac.
 

tdx

New member
Bez reklam
to co piszesz to była instalacja aktualizacji aplikacji miałeś na automacie >> przyczyna kiepski net (nie pisze o łaczu tylko o sieci lokalnej w domu) lub duże obciążenie serwera

Socjal hub też Ci nie działa?
 

dawiadnad

New member
Jeszcze jak wybieram Ustawienia Serwisow Sieci społecznosci. jestem zalogowany i wybieram SKYPE, wyskakuje komunikat Usluga Samsung Apps nie jest zainstalowana. Najpierw uruchom aplikacje i uslugi.
 

tdx

New member
Bez reklam
Dokładnie to samo było na tej F8 w pracy nie mogłem nic zainstalować ze względu na zakłócenia sieci...

Pobaw się jeszcze w zakładce inne aplikacje na środku masz liste do aktualizacji masz coś (u mnie jest 17)

 

dawiadnad

New member
Witam, u mnie nic taiego nie ma niestety. Mam takie bledy w TV

j21q.jpg


3r2s.jpg


a87u.jpg


ekv7.jpg


ytlx.jpg
 

tdx

New member
Bez reklam
Dobra metoda na PHILIPSA :)

Wyłącz TV z gniazdka całkiem odepnij wszystkie hdmi.

Odpal TV
1. Wybieramy źródło TV
2. MENU >> SYSTEM
3. Przechodzimy dalej do momentu akceptacji warunków użytkowania SMARTA
4. Naciskamy po kolei na pilocie MUTE | RETURN | VOL + | CH ^ | MUTE
5. Wybieramy interesujący Nas region i kończymy instalacje

sprawdzasz czy działa jak nie to:
Menu serwisowe
MAIN>>SVC>>SMARH HUB RESET>> 1 >> OK
i wyłączamy TV
ibe9.jpg


:)
 

dawiadnad

New member
Dzis jak bede w domu to zadzownie na ta magiczna infolinie i zobacze co ci Specemajstry powiedza. Pewnie powiedza ze to wina łącza :D ale dzieki za instrukcjie pozniej ja wciele w zycie:) i napisze czy poszlo
 

Mrrudzin

New member
Mam dokładnie ten sam problem z F6770

Wszystko "niby" działało, ale nie szło instalować aplikacji.
Wszystko w sensie przeglądarka internetowa, VOD, youtube itp.
Przy próbie instalacji pojawiał się szary pasek. Zaktualizowałem soft do 1116, dalej to samo. Po zrezetowaniu smart huba została tylko przeglądarka internetowa. Reszta aplikacji jest w samsung apps (które też zniknęło i trzeba wejść w nie wchodząc w reklame niezainstalowanej jeszcze aplikacji)
Wpisałem adres IP i adresy DNS z palca (IP 192.168.1.200 / MASK 255.255.255.0 / DNS 8.8.8.8), zresetowałem całość kilka razy.

W routerze, jak ktoś radził w innym temacie MTU zmieniłem na 1492, powyłączałem Firewalle itp

Przy włączonym tunerze TV gdy wejdę w opcje -> funkcje smart - dostępne jest wszystko oprócz konto samsung.

Probowałem udostępnić net z komórki, podłączyłem pod niego TV, efekt ten sam.

Net mam 6Mb z TPSy, wczoraj nie było żadnego ruchu w sieci jak się bawiłem. Sygnał mocny na ~70%, inne urządzenia (laptop, komórka) działają bez zarzutu w tej sieci.

Jaki masz router? Ja WAG54GS Linksysa. Może tu jest problem?
 

dawiadnad

New member
Wczoraj dzownilem do Tych Specow z Samsunga powiedzieli mi ze jest to wina lacza. Wylaczylem wszystkie urzadzenia od routera UPC, i od nowa restet oczywiscie to samo. 5 Grudnia maja zdalnie mi zajrzec do TV. wiec bede pisal co i jak. Spec z Samung powiedzial mi ze minimum laczena na ten TV to 10Mb
 
Do góry