Witam! Posiadam model LE32D450. Niedawno mi się popsuł, po normalnym wyłączeniu pilotem, nie da rady go już włączyć. Kupiłem go w sklepie neo24.pl. Z livechatu samsunga dowiedziałem się, że muszę mieć uzupełnioną kartę gwarancyjną, lub nakleić naklejkę z danymi sprzedawcy, którą neo24 mi wczoraj wysłało.
Karta gwarancyjna wygląda tak jak tak:
imageshack.us/a/img822/7043/lb3w.jpg
Naklejkę pewnie będę musiał nakleić na DEALER'S STAMP & SIGNATURE, a co z resztą pól? Mam je ręcznie uzupełniać czy zostawić puste?
Planuję wysłać na gwarancję przez neo24.pl/reklamacje.html (Rodzaj reklamacji: Gwarancja),
tylko co to jest Nr fabryczny? Numer seryjny?
Karta gwarancyjna wygląda tak jak tak:
imageshack.us/a/img822/7043/lb3w.jpg
Naklejkę pewnie będę musiał nakleić na DEALER'S STAMP & SIGNATURE, a co z resztą pól? Mam je ręcznie uzupełniać czy zostawić puste?
Planuję wysłać na gwarancję przez neo24.pl/reklamacje.html (Rodzaj reklamacji: Gwarancja),
tylko co to jest Nr fabryczny? Numer seryjny?