Tak trudno wam odpowiedzieć sensownie człowiekowi?
Może ludzie mogliby czasami pomyśleć***zanim zadadzą pytanie?
Tak trudno wam odpowiedzieć sensownie człowiekowi?
Jak wszyscy zaczną myśleć logicznie, to te forum będzie zbyteczne. Nie wszyscy znają jęz. angielski aby zrozumieć co jest napisane.Może ludzie mogliby czasami pomyśleć***zanim zadadzą pytanie?
dziwne kilka osób serwisowało TV i szybko się z naprawami uwijali
Ta już***to widzę jak serwis naprawia urządzenie przez rok... Bez komentarza
jesteś pierwszym takim przypadkiem hehe
Witam wszystkich chciałbym przestrzec przed kupnem telewizora philips po kilku miesiącach zakupu 42pfl6007 zepsuł się i nie było by w tym może nic dziwnego bo usterki się przecież zdarzają ale chodzi o naprawe gwarancyjną na którą już czekam blisko dwa miesiące i powiedziano mi że może to potrwać nawet rok ponieważ nie ma terminu naprawy.Zostałem bez telewizora i bez nadziei na naprawe i to wszystko zgodnie z prawem.Serwis philipsa to jeden wielki koszmar i dlatego tutaj piszę jeżeli chcecie mieć to co ja to się kilka razy zastanówcie.Pozdrawiam klient philipsa.
Tak na pewno jednym na jakieś dwa miliardy i dodaj nie martwcie się drodzy przyszli użytkownicy możecie spać spokojnie wasze tv będzie wam służyć wiele wiele lat a jeżeli się już tak zdarzy że się coś zepsuje to nawet tego nie zauważycie kiedy będzie naprawione. Pozdrawiam
Jaki serwis naprawia Ci TV?
Mój się zepsuł, zabrał go serwis z Radomia, a mieszkam w Siedlcach.
Naprawa trwała kilka dni i sami przywieźli mi go do domu.
Więc serwis jest ok, tak samo dobry jak Panasa, bo też miałem z nim do czynienia