czy mozna zerwac umowe ??/

paradox2604

New member
witam pewnie jak wielu z was mam taki problem jestem uzytkownikiem platformy n(mialem pakiet wszystkie kanaly tematyczne +kanaly n premium za 69 z msc) i dostalem list o przymusowej migracji do nc+ jeszcze do nich nie dzwonilem bo nie moge sie wogole dodzwonic ale zapytam was
czy moge zrezygnowac z ich uslog?? umowe podpisywalem z 8 msc temu z platforma n a teraz mi sie nie podoba ta cala migracja wiec czy moge wypowiedziec umowe bez poniesienia kosztow?
 
D

Deleted member 121090

Guest
Oczywiście że możesz. Napisz wypowiedzenie i od 30-04 jesteś wolny. Ja też to jutro robię.
 

scorpio

Klub HDTV.com.pl
VIP
Ja się dziś dodzwoniłem do n czy jak kto woli nc+, jeżeli do 19.04.2013 napiszesz rezygnację z umowy jak kolega zauważył jesteś wolny. Ja jutro składam również wypowiedzenie.
 

sandokan4

New member
Panowie. Z tymi wypowiedzeniami to chyba za wcześnie. Jeśli dobrze rozumiem przekaz, to mamy 14 dni od wprowadzenia zmian, czyli najwczesniej od 1 kwietnia.
Oczywiście wypowiedzieć można do 19 kwietnia, gdyż ostatnia /druga/ zmiana w programach nastapi 5 kwietnia. Dodajemy 14 dni i stąd ostateczny termin wypowiedzeń przypadający na dzień 19 kwietnia. Od dnia 1 maja cieszymy się wolnością. Oczywiście po tym terminie musimu zdać dekodery i co tam jeszcze /za pokwitowaniem/.Termin chyba 10 dniowy, ale nie jestem pewien - zagubiłem gdzieś starą umowę.
Bardziej łopatologicznie nie da się chyba.
Tak więc na razie czekać, gdyż nie macie jeszcze wprowadzonych zmian, a jedynie informację o zamiarze wprowadzenia takowych, co skutkować może brakiem podstaw do wypowiedzenia na dzień dzisiejszy.
 
Ostatnia edycja:

scorpio

Klub HDTV.com.pl
VIP
Tak jak napisałem wcześniej ,dodzwoniłem się na infolinię i otrzymałem informację że jeżeli nie pasuje mi przedłużenie umowy w nc+ z ich ofertą PLATINIUM za 99pln.na osiemnaście miesięcy to mogę napisać rezygnację z nc+ do 19.04.2013. (taką ofertę mi przedstawiono -zniżka jako stały klijent n -oczywiście chciałem drążyć temat dowiadując się o inne tańsze oferty ale dla mnie jest platinium , o innej ofercie nie było mowy ,o droższą nie pytałem).A płaciłem 59pln.po ostatnim przedłużeniu do 31.10.2013
 

maniekn274

New member
Bez reklam
Oczywiście że możesz. Napisz wypowiedzenie i od 30-04 jesteś wolny. Ja też to jutro robię.
ja bym poczekał,a w sumie poczekam,jak złożysz już dziś to prawdopodobnie wyłączą od 1kwietnia albo na początku kwietnia jak to przeczytają,a jak złożysz w kwietniu to wyłączą z dniem 1maja a za kwiecień jeszcze normalnie zapłacisz po starych cenach-dotychczasowych ,i 2,5 czy 6maja odniesiesz dekoder,może przez ten miesiąc zrobią jaką konferencję i coś postanowią lepszego co nam się będzie karkulować,a moooże przynajmniej tylko to żeby obecne ceny do końca naszych umów zostały,przynajmniej następne 149pln za dekoder bym nie płacił przy następnej umowie.
 

Sheik

New member
Napisałem w innym wątku że lepiej dla tych co maja świeże umowy zmusić nc+ do wypełnienia lub zerwania umowy-wtedy Wy jesteście wygrani.
Jeśli masz umowę do czerwca lub dłużej i jesteś zadowolony to możesz zażądać wypełnienia podpisanej umowy na dotychczasowych warunkach-nc+ przejmując platformę n i c+ jest prawnie zobowiązany do wywiązania się z wcześniejszych zobowiązań tych platform. Masz prawo nie zgodzić się na nowe oferty tylko żądać wypełnienia starego kontraktu. Jeśli oni zerwą umowę to Ty jesteś stroną poszkodowaną i masz większe prawa do odszkodowań, zwrotu aktywacji proporcjonalnie za niewypełniony okres zobowiązania itp.
 

scorpio

Klub HDTV.com.pl
VIP
Faktycznie wstrzymam się z wypowiedzeniem do kwietnia ,będę miał jeszcze miesiąc po starej cenie (wczoraj byłem lekko zagotowany ich pismem i rozmową z infolinią)
 
D

Deleted member 121090

Guest
ja bym poczekał,a w sumie poczekam,jak złożysz już dziś to prawdopodobnie wyłączą od 1kwietnia albo na początku kwietnia jak to przeczytają,a jak złożysz w kwietniu to wyłączą z dniem 1maja a za kwiecień jeszcze normalnie zapłacisz po starych cenach-dotychczasowych ,i 2,5 czy 6maja odniesiesz dekoder,może przez ten miesiąc zrobią jaką konferencję i coś postanowią lepszego co nam się będzie karkulować,a moooże przynajmniej tylko to żeby obecne ceny do końca naszych umów zostały,przynajmniej następne 149pln za dekoder bym nie płacił przy następnej umowie.
A niby dlaczego. Wysyłasz im już dziś ale piszesz że rezygnujesz z dniem ostatniego kwietnia.
Więc już wiedzą że im uciekniesz więc może coś sensownego zaproponiją a Ty masz miesiąc po starej cenie.
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Ja nie rozumiem kilku rzeczy. Mam podpisaną umowę z N do końca roku, więc jak mogą mi wciskać jakąś Platinium, skoro powinni się jeszcze wywiązać ze starej. Po drugie to też mi propozycja, przejście z 59zł na 99zł. Skorą chcą zatrzymać klienta to albo cena w dół, albo ilość kanałów w górę. Mnie jeszcze nikt nie poinformował o mozliwości zerwania umowy i zmianach. Kiedyś w N zawsze po umowie można było liczyć na jakąś fajną promocję, a teraz to widzę że mają konkretne już poprzypisywane umowy. Więc należałoby zerwać i podpisać na nowych warunkach, i w pakiecie który Nam odpowiada.
 

marwol

New member
Ja nie rozumiem kilku rzeczy. Mam podpisaną umowę z N do końca roku, więc jak mogą mi wciskać jakąś Platinium, skoro powinni się jeszcze wywiązać ze starej. Po drugie to też mi propozycja, przejście z 59zł na 99zł. Skorą chcą zatrzymać klienta to albo cena w dół, albo ilość kanałów w górę. Mnie jeszcze nikt nie poinformował o mozliwości zerwania umowy i zmianach. Kiedyś w N zawsze po umowie można było liczyć na jakąś fajną promocję, a teraz to widzę że mają konkretne już poprzypisywane umowy. Więc należałoby zerwać i podpisać na nowych warunkach, i w pakiecie który Nam odpowiada.

Tylko dolicz koszt aktywacji dekoderow do nowej umowy :):)

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
 
D

Deleted member 121090

Guest
krzysiek1980
I Ty i ja należymy do grupy debili, idiotów, buców, która nie zrozumiała ich najlepszej na świecie oferty. Jak twierdzi w wywiadach pan prezes:)
Co z tego że masz rację. każdy logicznie myślący Ci ją przyzna skoro oni postanowili że nie mają zamiaru dotrzymywać podpisanych umów.
Oczywiście możesz iść do sądu po odszkodowanie, możesz też poskarżyć się do rzecznika praw konsumenta. Jestem zresztą przekonany że UOKiK się tym zajmie.
Ale Ty i tak nie dostaniesz tych kanałów które masz na umowie w cenie jak na umowie. Niestety. Ja czekam na telefon od pc. Dla zasady pójdę do konkurencji.
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
krzysiek1980
I Ty i ja należymy do grupy debili, idiotów, buców, która nie zrozumiała ich najlepszej na świecie oferty. Jak twierdzi w wywiadach pan prezes:)
Co z tego że masz rację. każdy logicznie myślący Ci ją przyzna skoro oni postanowili że nie mają zamiaru dotrzymywać podpisanych umów.
Oczywiście możesz iść do sądu po odszkodowanie, możesz też poskarżyć się do rzecznika praw konsumenta. Jestem zresztą przekonany że UOKiK się tym zajmie.
Ale Ty i tak nie dostaniesz tych kanałów które masz na umowie w cenie jak na umowie. Niestety. Ja czekam na telefon od pc. Dla zasady pójdę do konkurencji.

Za normalnego to ię nigdy nie uważalem:), ale to jest jakaś przeginka. Zamiast zachęcić, jak by nie bylo swoich klientów niższą ceną za pakiety czy lepszymi kanałami, to oni jeszcze stawiają warunki. Tak jak kolega wyżej wspomniał, trzeba by zerwać umowę, bo nikt nie przejdzie z pakietu za 59zł na 99zł, a dodatkowo jak podpiszemy nową to znowu trzeba zapłacić 100zł za dekoder 250GB. Czyli zapłacę 2 x za ten sam dekoder w ciągu jednego mojego czasu umowy. Powiem Ci że sam myślałem cy nie przejść na TV naziemną, lub może wezmę coś w cyfrowym polsacie. Ostatnio wogóle nie mam czasu na TV. Jak wrócę z pracy i nawet jest jakiś fajny film, to i tak gaszę TV bo mi się spać chce, mam nerwy na długie reklamy, a sam film mam na DVD. Zobaczymy co oni jeszcze wymyślą. Może pójdą po rozum do głowy.
 

paradox2604

New member
kurde a mialem miec 2 msc gtratis w ofercie polska gola i co teraz ?czy ktos moze podac wzor pisma jak zerwac z nimi umowe i na jaki adres to wyslac?
 

maniekn274

New member
Bez reklam
Poczekam jak zadzwoni konsultant, bo przesłałem nr umowy i tel. Zobaczymy co bedą mieli do powiedzenia. Żebym został to musieliby przynajmniej dać podobną liczbę kanałów i abonament bez zmian, czyli 59zł. Jak bedą chcieli podwyższyć to mam ich w d...pie. To oni się powinni Nas prosic, a nie odwrotnie.
ja też wysłałem,ale sam wcześniej osobiście zadzwoniłem,i myślę że powie ci to samo o ile zadzwoni co jest w liście który wysyłają-jak zadzwoni i da ci ofertę za 79 to odmówisz,więc lepiej dla nich jak nie zadzwonią a ty czekasz wypowiedzenia nie wysyłasz termin mija i cię mają-tak na chłopski rozum
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
ja też wysłałem,ale sam wcześniej osobiście zadzwoniłem,i myślę że powie ci to samo o ile zadzwoni co jest w liście który wysyłają-jak zadzwoni i da ci ofertę za 79 to odmówisz,więc lepiej dla nich jak nie zadzwonią a ty czekasz wypowiedzenia nie wysyłasz termin mija i cię mają-tak na chłopski rozum

Teoretycznie, bo praktycznie jak wspomniałem mam podpisaną umowę z N ką do końca roku, więc muszą ją uwzględniać. Oprócz tego nic mi nie przyszło oprócz komunikatu w TV że wyłączają 8 kanałów a za N premium wciskają jakieś inne. Nic nie pisali o podwyższce abonamentu. Tu już jest myk, bo płacę abonament za okresloną liczbę kanałów, więc jak 8 wyłączają to powinni dać coś innego.
 
Do góry